Spent

endaettbarn

Glad i forumet
Jeg er så spent på om jeg er gravid denne syklusen [;)] Fikk innskytelse av å teste i går ettermiddag og fikk en ultrasvak strek, har testet mange ganger i mitt liv og aldri før fått sånn strek som det der uten å være gravid. Tok en ny test til morgenen i dag og da kom det opp en så vidt litt sterkere strek enn i går. Begge strekene kom før tiden var ute. Streken i dag er svak svak svak svak lilla. Skal prøve å holde meg i skinnet et par dager før jeg tester igjen(hvis jeg klarer å vente)[:)]
Jeg har så ujevne sykluser så det er ikke så lett å vite når jeg skal teste, jeg er på dag 38 siden siste mens første dag i dag. Forrige syklus var på 42 dager, syklusene før der har vært 32-38-33-35

Ønsker med det samme alle gravide lykke til med graviditetene [:D]

kjempe spennende[:D][:D][:D] *krysser fingrene*

men du vet hva de sier, en strek er en strek[;)] (hvisker gratulerer)

men om du er i uke 10+2 har du vel ikke termin i november[8|] ikke at du ikke kan være her altså[;)]

Den tickeren er jo helt feil, må sees på [:D]

Takk for lykke ønsker [:D] koselig!

Tok en test igjen nå i ettermiddag og den var garantert lilla/rosa og den sterkeste jeg har fått til nå, så nå håper jeg spira sitter. Har født to før, men har også opplevd 4 aborter så tar ingen ting for gitt ennå selv om det er moro og spennende [:)]

ORIGINAL: emmeline87

Da drister jeg meg til et lite gratulerer[:)] Håper spiren klorer seg fast denne gangen.

Lykke til, håper at spiren henger fast. [:D]

Back
Topp