Spent...

simsilje

Betatt av forumet
Sitter å venter på søskenbarnet mitt skal komme og gi meg akkupunktur i øre[:D]
Hun er homeopat og er kjempeflink...
Vi skal prøve å lure lillejenta i magen til å snu seg rette veien[:D]
Satser på vi klarer det, blir uansett veldig spennende[:D] Snur lillegullet seg så kommer jeg nok til å kjenne det.
Kjenner jo den aller minste bevegelsen hennes veldig godt, det begynner å bli nokså så trangt inni der til henne[:)]
Og i morgen er jeg 35 uker på vrei[:-] Sykt og tenke på, utrolig hvor fort tiden fyker nå.
Så har jeg bare 2 uker igjen på arbeid så er det ut i fødselspermisjon[:D] Det skal bli skikkelig digg[:D]

Å så spennende!! Lykke til!! Så må du gi en lyd når dere er ferdige [:D]

ORIGINAL: sillamilla

åå så spennende!! du må bare si i fra etterpå [:D]

Så spennende! Håper det virker! La oss høre! Lykke til

Så spennende[:D] 
Håper hun snur seg, har hørt at ytre vending er tøft for mor. Men du har jo 5 uker til termin da så mye kan skje...
Lykke til.

Håper hun snur seg. Har tenkt på det selv, men fikk vite det "sent" at han ligger i sete og er en stor gutt, så vet ikke om det helt om det er effektivt jeg prøver.

Sign

Liten oppdatering fra meg [:D]
vært hos jordmor i dag og hun mente at lillejenta hadde snudd seg nå[:D] Men hun var ikke 100% sikker så får ikke vite det helt sikkert for til neste tirsdag når jeg skal på ul igjen[:D]
Men lillejenta ble fryktelig aktiv med en gang jeg fikk nålene i øret i går kveld[:)] Og hun har vekt meg opp til flere ganger i natt, så følelsen sier meg at hun har snudd seg[;)] Så får bare håpe på det så jeg slipper et lite sykehusopphold anngående snuinga[:D]

Så gøy hvis hun har snudd seg, syns det er litt rart at noen nåler kan hjelpe sånn, men vi er jo noen merkelige skapninger også, hehe[:D] Har veldig troen på det da[:)]

hmm er jo verdt å prøve da i såfall..tror jeg skal ha meg en ringerunde[:D]

Back
Topp