spent...

masti

Andre møte med forumet
Jeg tok EL test for en uke siden som viste 2 streker,vi prøvde onsdag.
I dag har jeg skikkelig vondt nede i ryggen.Kan det være at mens er på vei elr?[:(]
Når bør jeg evt teste meg?

Det er nok 1 uke for tidlig å teste!!!
Den siste uka før man kan teste er så laaaaaang!!!
Joda kan være begge deler... Begynte med akkurat samme smertene som du for 1 uke siden. Her ser det ut som mensen kommer!!!

tusen takk for optimismen[:D]
er så spent.....*huff huff* vet ikke hva jeg skal gjøre.
denne siden er bare helt *KONGE*,at man kan prate med andre[:D]

Håper det er noe som vokser i magen din!!!

VI HÅPER DU FÅR EN [:D] TEST I NESTE UKE...
LYKKE TIL

Ønsker deg lykke til masti!!

Håper du har en huleboer i magen!!

lykke til. tror jeg hadde el her for to dgr siden så jeg håper at det slo til, så da er det bare og vente og se. ei stund til man kan teste. men men...

Hehe,bare slapp helt av.
Var hos legen forrige uke,hadde heller aldri tatt GU,men måtte til legen pga ustabil mens over lengre tid osv,plutslig sier legen ja da ska vi ha en GU.
Jeg fikk jo helt fnatt....men som sagt det er mange som har sagt det var vondt osv men synes bare det var litt ubehagelig.gikk faktisk ganske greit....

har du fårtt hormontabeletter for og stabilisere den? jeg brukte primolut og jeg kunne gå uten mens i 2-4 mnd, men gikk på tre kurer og nå har jeg hatt den fast hver mnd siden des. i fjor. 30 dgr syklus

Hei Edurt
Vi skal teste samtidig, ser jeg. [:D] Blir forferdelig spennende dette her.
Jeg går å kjenner antydninger til mensensmerter hele tida, jeg. Hadde litt sånn stikking i magen i går, men i dag er det disse typiske mensensmertene. En annen ting jeg har lagt merke til, er at jeg har litt vond i puppene [:D] Ikke inni puppen, men fra under armene og mot puppen. (hørtes sikkert skikkelig teit ut.... *ler*)
Vi får være positive og håpe på det beste. Skal bli spennende å se hvordan det går med deg. Lykke til!!!

åh. akkurat sånn har jeg og det. alt det du skrev nå har jeg og følt. tro hva det betyr, hm[:)]

har ikke hatt denne stikkingen men ømme pupper og murring i magen. øm nederst i ryggen.

har hatt veldig med kløe på puppene men de har vært så øm at det har vært vondt og ta på de. men tenkte det kanskje var el.. men vet ikke.

Vi får virkelig håpe på det beste. Jeg er livredd for å teste negativt. Da kommer jeg til å bli forferdelig skuffa. Men skal jeg være helt ærlig med deg......?! [;)] Jeg går egentlig med en god følelse.
Jeg har jo på en måte vært gravid før, som desverre endte i sa, og da hadde jeg det på akkurat samme måten (bortsett fra at jeg blødde hele tida).
Jeg skal være så modig å si det en gang til.... Tihi. Jeg HAR en god følelse....

men man kan jo tru meste. og kjenne og føle på kroppen, blir nesten litt småtøven av det. så blir man like skuffet vær gang mensen kommer. gleder meg til den ikke kommer[:)] men ei spennede tid er det og vente[:)]

håper at dere har en leieboer i magen[;)] lykke til med testinga når dere skal det[:)]

Back
Topp