spent

hetta

Glad i forumet
skal til legen mandag.. er så spent..
tenk om jeg ikke er gravid alikevel??
 trodde ikke vi skulle få det til så fort, så alt føles så uvirkelig og merkelig..
 men.. har jo testet positivt to ganger+at jeg har alle symptomer som hører til. kvalme,ømme bryst m m..
så.. er nok bare hjernen min som spiller meg et puss..
hihi.. måtte bare dele dette med noen..
takk jenter for at dere finnes!!!

Jeg tenkte akkurat som deg..! Trodde nesten ikke på det da legen undersøkte meg heller! i uke 11 fikk jeg en ganske stor blødning, så da fikk jeg innvendig ul, og først DA trodde jeg det.. Da fikk jeg jo se at babyen bevegde seg og at hjertet slo.. [:D]
Nå kjenner jeg jo liv hver dag så han passer på å si fra at han er der.. [:D]

Akkurat det samme tenker jeg. Skal også til legen på mandag. Har testet 3 positive tester, ømme bryster, ingen mens, har vært kvalm... Allikevel får jeg det ikke inn!! Må se det først. Tror det hjelper he he[:D] Lykke til på mandag

har allerede begynt å få mage eg,så eg trur det ja!![:D]..men gle meg likevel til lege fredag å få kortet og bekreftelsen på at det er sant[;)]

Hihi, vi er visst mange som ikke helt kan tro våre egne (eller for den saks skyld mannens) øyne denne helgen. Tror jeg kommer til å troppe opp på legekontoret i morgen tidlig og forlange å få tatt blodprøve - trenger at noen som liksom har peiling på det forteller meg at det er sant før jeg tror ordentlig på det.

Om ikke annet begynner vi vel å tro når veene setter inn *lol*

Jeg hadde det også sånn, vanskelig for å tro at jeg virkelig var gravid. Jeg fikk det ikke helt inn i hodet før jeg hørte hjertelyden i uke 13 eller noe, da ble det plutselig mer virkelig, selv om jeg hadde vært hos legen en gang+ kjempe kvalm med mange andre symptomer i mange uker før det[;)] Du er nok helt sikkert gravid![:)]

Jeg tar meg også i å tenke sånn. Før magen begynner å bule fram syns jeg det er litt vanskelig å tro. Og jeg har tre positive hjemmetester og jeg har fått det bekreftet hos legen. Så jeg tror vi gravide bare er litt merkelige iblant. [:D]

Lykke til hos legen!

sånn hadde jeg det også sist gang.. Da var jeg så nervøs da jeg skulle til ul at jeg holdt på å kaste opp, men der inne i magen var en sprell levnde liten tass. Denne gangen sliter jeg med akkurat samme tankene.. Jeg har tatt to tester, men kan jeg virkelig være sikker.. Får vel bare stole på testene...[;)]

jeg MÅÅÅ bare si det, for denne smileyen har blitt brukt så mye her i det siste... .. dette er ikke tre stykker som klemmer hverandre... det er litt mer skittent enn det!

Forresten hetta - lykke til hos legen i dag (men tar de blodprøve sånn uten videre bare fordi man vil altså? Hadde jeg visst det så...)

lurer litt på om det virkelig er sant jeg også, men jeg har vel ikke begynt å bule litt rett over bekkene mitt for ingenting... og det er vel heller ikke for ingeting at puppene mine har begynt å vokse[:D][:D][:D]
Var og fikk bekrefta det hos legen 2 dager før jeg venta mensen, så skal jeg til legen igjen i morra. gleder meg[:D]

nå har jeg akkurat kommet hjem fra legen. ingen prøver ble tatt, skal dit igjen i uke 11, men det var godt å snakke litt med han og få litt svar på ulike spørsmål..
foreløpig termin er 30 desember, haha.. festlig dato ...
til lenemor:hihi visste ikke det jeg, godt du sa fra.. [:)]

Back
Topp