Spent...

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Skal til jordmor i morgen tidlig på kontroll, og er skikkelig spent på om Trym ligger med hodet ned og om han har festet seg! Føler bevegelser lenger nede i bekkenet nå enn før, og føler og at magen har sunket litt de siste dagene.... Har de siste dagene vært skikkelig plaget med at det kjennes ut som om hele underlivet mitt strekkes og slites...merkelig følelse [8|]

Da har han nok lagt seg nedi der. Lykke til hos jordmor da. [:)][:)]

høres ut som om han begynner å legge seg ned. Jeg vil også til jordmor en gang til,vi har bare vært den ene gangen. Tenkte vi kunne ordne med sånn der 3D,samboeren min hadde så lyst å se babyen en gang til,men det viser seg at det ikke er 3D her i Tromsø[:(]

Nå har eg vært hos jordmor, og alt sto bra til med det lille nurket vårt [:D] Han ligger med hodet ned ja, men har ikkje heilt festa seg ennå, men jordmor trodde det kom til å skje ganske snart. Fikk til og med bekrefta at eg visstnok har kynnere og (jordmor kjente at eg hadde en når hun skulle måle S/F målet mitt) Eg som har gått og irritert meg for at eg ikkje har hatt det for eg vil så gjerne kjenne korsen det er, og så viser det seg at eg har det, bare at eg ikkje kjenner det...hehe[;)]

He he, kan ikke klage da, når man har kynnere man ikke kjenner! Jeg er heller ikke plaget med kynnere, kjenner at magen blir hard men det gjør ikke vondt! Får ta med seg alt det positive i svangerskapet![:D]

Magen min har også begynt å synke litt nå, merka det på morran idag! Så da er vi vel i rute begge to...[:D]

Back
Topp