Spent !

x1xHappybody :)

Flørter med forumet
Forhåpentligvis kommer jeg meg inn til legen i morgen som igjen sender meg videre til ultralyd.. Vil gjerne vite om det fortsatt er noe der inne etter blødninger jeg har hatt.. Litt redd , men bedre å vite enn å gå rundt og være usikker !

Hvis alt er iorden så bærer jeg nå på ett foster med alle indre organer ferdig formet og ikke en embryo[:D]

alt er sikkert helt fint [;)].. lykke til...

Det går sikkert bra!!! Er det ikke fint å tenke på at det er et foster nå?

Er egentlig ikke så bekymret jeg , tenker heller på at om det har gått galt så var det noe galt med babyen likevel..
Men håper jo selvfølgelig at det har gått bra likevel da [:)]

Jo kjempe koselig å vite at NÅ er'n liksom ett lite foster og ikke no reke lenger *hehe*

Lykke til og kos deg på ultralyden![;)]

Lykke til!!

Da har jeg vært på Byporten legesenter, og tatt ultralyd.. Var så spent og litt redd , men hadde INGEN grunn til å være redd.
Tok innvendig UL , og det jeg så der inne fikk meg til og grine som en liten baby.. For der inne var den lille huleboeren i kjempe fin form, h*n sprellet med armer og ben, hjertet slo så fint og fikk se en tydelig navlestreng også som pulserte fint. H*n er hele 33mm  lang nå [:D]
Hu som tok UL sa at dette var en laid back huleboer i rene hengekøyestil, og at alt så bra ut.

Den mest sannsynlige grunnen til at jeg blødde i 2 dager var at livmora mi var såpass lavt nede, og at dette kunne forårsake blødninger nå og etterpå også. Men at jeg ikke skulle bekymre meg, og heller ta det med ro.

Jeg er STRÅLENDE fornøyd med hun som tok UL, rolig og tok seg god tid til og forklare det aller meste vi så på [:D][:D][:D]
!!! Anbefales på det aller varmeste !

Så flott at alt er i skjønneste orden! [:)]
Tenk at der ligger en liten baby og spreller inni magene våre. Det er jo et mirakel!
Kan tenke meg du føler deg letta og glad nå. Kos deg masse videre![:)]

Fikk du bilde forresten?

Ja det var som om 10 kg ble lettet fra skuldrene mine når jeg gikk derfra,var veldig lettet over at alt var bra [:)]

Joda fikk bilde, skal be mannen min scanne det på jobb i morgen :)

Goood! Ja, for vi må få se bilde. Er så artig med UL-bilder![:D]

ORIGINAL: Suki

Så bra happybody!!!!! [;)] Nå tror jeg at jeg skal bestille en tidlig ul på byporten jeg også.

Det er VIRKELIG verdt det [:D]
Og om du er riktig heldig så får du henne jeg hadde, hun er der to ganger i uken.
Jobber til vanlig på kvinneklinikken på Ullevål..
Nå husker jeg ikke hva hun heter [&:]

Heisann!

Hun heter doktor Meidel[:)] Jeg var også hos henne utrolig flink!

ko kjekt at alt gjekk bra[:D]

Hun tok innvendig UL siden hun var usikker på om vi ville se hva som var grunnen til blødningene.
Hun vil nok mest sannsynlig ta vanlig ul på deg om du ikke trenger gu ..

Back
Topp