Spent!

Cml09

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
FebbisBebbis2021 ❄️
Sendt mld til jordmor i kommunen idag, ei utruleg kjekk dame. Spurte når me kanskje kan prøve å høyre etter hjertelyd (er 7+6 idag). Gjekk ikkje lange stunda før ho ringt og inviterte meg bort på ul kl 20 ikveld[emoji16] krysssa fingra og tær for at da e nåken inni der [emoji173]

Hehe. Ho fekk ikkje til det nyaste apparatet idag, so måtte bruke eit gamalt som ikkje var særleg godt. Såg kun fostervatn og trur med skimta ryggraden. Men var nok litt for tidleg (7+6 idag) for utvendig ul med det apparatet. Ho skal lære seg det nye denne veka og lurte på om eg kunne tenke meg å møte ho kvar tysdag fram i tid, sia ho treng trening og eg og ho går so godt ilag [emoji23] so eg skal møte ho att neste tysdag[emoji108]

Hehe. Ho fekk ikkje til det nyaste apparatet idag, so måtte bruke eit gamalt som ikkje var særleg godt. Såg kun fostervatn og trur med skimta ryggraden. Men var nok litt for tidleg (7+6 idag) for utvendig ul med det apparatet. Ho skal lære seg det nye denne veka og lurte på om eg kunne tenke meg å møte ho kvar tysdag fram i tid, sia ho treng trening og eg og ho går so godt ilag [emoji23] so eg skal møte ho att neste tysdag[emoji108]

Næmmen så utrolig flaks for deg at dere to går så godt over ens :D
Da får du jo skikkelig titte litt inn til Lille i magen :p Skikkelig moro :D

Næmmen så utrolig flaks for deg at dere to går så godt over ens :D
Da får du jo skikkelig titte litt inn til Lille i magen [emoji14] Skikkelig moro :D
Ja, me har kosa oss veldig dei 3 andre svangerskapa og, so gleda meg til tysdagane framover[emoji16] blir moro, ja[emoji16]

Så utrolig heldig som får ultralyd så ofte da! Da må du poste masse fine ultralydbilder om du får med deg hjem :)!

Så utrolig heldig som får ultralyd så ofte da! Da må du poste masse fine ultralydbilder om du får med deg hjem :)!
Da ska eg gjera! Rekna ikkje med at ho skriv ut bilde kvar gang, so får ta med mobilen[emoji16]

Back
Topp