Spent...

Arya

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Ul klokken 10:00...!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Lykke til:)

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)

Jeg også :D lykke til!

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Lykke til! Jeg må smøre meg med tålmodighet i noen dager til...

Åååh så spennende! :D Dere får oppdatere oss fort begge to Arya og Ønskegull! Og masse lykke til :) Er så misunnelig:rolleyes:

Gikk fint :) En liten klomp med bankende hjerte ;) Skal tilbake når jeg er 12 uker. Godt å se at det var liv der i alle fall :)

Så bra :) litt lettere å senke skuldrene etter å ha sett et bankende hjerte <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så bra :) litt lettere å senke skuldrene etter å ha sett et bankende hjerte <3

Ja, absolutt :) Etter å ha gått igjennom en senabort i uke 20 sist gang, så vil jeg gjøre alt for å unngå det samme igjen! :)

godt å høre at alt er bra så langt :D

Gikk fint :) En liten klomp med bankende hjerte ;) Skal tilbake når jeg er 12 uker. Godt å se at det var liv der i alle fall :)

Vakker liten bebis med bankende hjerte og perfekt str her også :D :) Skal også tilbake i uke 12, pga noen veeldig store vanncyster på venstre side :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Vakker liten bebis med bankende hjerte og perfekt str her også :D :) Skal også tilbake i uke 12, pga noen veeldig store vanncyster på venstre side :)

Så flott at det gikk bra hos deg også Ønskegull!! :)

Ja, absolutt :) Etter å ha gått igjennom en senabort i uke 20 sist gang, så vil jeg gjøre alt for å unngå det samme igjen! :)
Ja, det skjønner jeg godt :)
Da skal det gå bra denne gangen, krysser fingrene for deg :)

Back
Topp