SPENT!!!

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Vært hos jordmor idag og fikk beskjed om at magen vokser veldig fort, enten på grunn av mye fostervann eller stor baby! Hvis ikke veksten har flatet ut om 2 uker (noe hun tror er veldig lite sannsynlig) blir jeg sendt på vekst-ul! Håper nesten babyen er stor, for da blir jeg satt igang :) Jeg skulle ihvertfall slippe å gå ut tiden med en stor baby (rundt 5 kg, snakket hun om) :) :) Da er det bare å smøre seg med tålmodighet i 13 dager og se hva som skjer :) :)

Jeg lå også ann til å få stor baby og ble sendt på vekstktr for 2 uker og da viste det seg at det var vekstavvik på 4% - som er veldig lite, ca 100g. Så det kan være fostervann:)

Jeg lå også ann til å få stor baby og ble sendt på vekstktr for 2 uker og da viste det seg at det var vekstavvik på 4% - som er veldig lite, ca 100g. Så det kan være fostervann:)

Er det fostervann er jo det greit, men tanken på stooor baby skremmer meg veldig, så blir spennende å se :)

Oj ja det blir spennende å se:) håper dagene går fort for deg :)

Ikke bli skremt <3 kroppen klarer masse! Hadde vært fint om det blir en litt stor baby så du slipper å gå så lenge, men ikke sååå stor at du trenger å være redd :)

-- tasting fra mobil --

Ikke bli skremt <3 kroppen klarer masse! Hadde vært fint om det blir en litt stor baby så du slipper å gå så lenge, men ikke sååå stor at du trenger å være redd :)

-- tasting fra mobil --

:) Hadde nok fått det til, men med bekkenløsningen og at jeg er så liten så synes hun det kanskje blir litt brutalt :P Håper nesten på stor baby så jeg snart er mamma :) Trodde aldri jeg skulle si det :P

Jeg ble sendt til ultralyd pga veldig høyt sf-mål i mitt forrige svangerskap, men på målingen var hun 10% under gjennomsnitt, og jeg ble følgt ekstra med på grunn av det :p

Hun ble etterhvert 3400g en uke på overtid, så helt perfekt ;)

Trenger ikke bety stor baby. Vi bærer alle ulikt. Men veldig bra de passer på då :)

Jeg ble sendt til ultralyd pga veldig høyt sf-mål i mitt forrige svangerskap, men på målingen var hun 10% under gjennomsnitt, og jeg ble følgt ekstra med på grunn av det :p

Hun ble etterhvert 3400g en uke på overtid, så helt perfekt ;)

Trenger ikke bety stor baby. Vi bærer alle ulikt. Men veldig bra de passer på då :)

Det hørtes jo ikke verst ut :) Ja, føler meg veldig godt ivaretatt av jm :)

Back
Topp