Spent

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg er så spnet på når lillegutt skal melde sin annkomst!:)
Storebroren kom 1 månde før termin så går heletiden å tenker på om dette sjer igjenn

Noen med erfaringer??

Uæh, da skjønner jeg at du er spent!!:)
Vi venter vårt første barn, og selv om det er 12 uker igjen til termin, så vet man aldri når den lille bestemmer seg for å komme. Spennende, spennende..

Ja er spennende å se !

Husker at jeg ikke sjønte noen ting da vannet mitt plutselig gikk uten forvarsel!:p hehe

jeg er også veldig spent!!! hehe storebror kom 8 dager før tiden men man vet jo aldri ;)

Ja er utrulig spennende den siste ventetiden!  Er faktisk ikke så lenge til vi må opprette en fødetråd! Tenk! Syns dette svangerskapet bare har fløøøøge avgårde!
di er jo godt i gang på augustforumet nå

Her har begge de to andre kommet akkurat 2 dager etter ul terminen, men denne ganga hadde ul dama en ny måte å regne termin på, som tilsa at jeg var like langt på vei i uker, men terminen var 2 dager etter. Så får vi se om jeg går to dager over eller hva som skjer. Håper egentlig på å få 10 dager før, for det er mannens 30års dag og det hadde jo vært litt ekstra stas ;-)

spennende!:D

Er det noen her som har født fortidlig før forså å gå over tiden med nestemann??

Førstemann kom 5 uker og 3 dager før og nr 2 kom 7 dager over her.

Min førstemann kom 4 uker for tidlig, så jeg også gikk og ventet og ventet og var sikker på at nr to også skulle komme så tidlig.. Han kom 10 dager før termin.
Vi går en spennende tid i møte!!

Back
Topp