spent!

Friele

Glad i forumet
Åhh, er så spent på morgendagen! På fredag var i å så på et hus som vi ble helt forelska i, så det endte jo med at vi på lørdag la inn bud via nettet. Men det vil jo ikke skje noe før i morgen! Kjenner jeg er så spent på om vi får det og om det blir en stor budrunde! Har så lyst på det huset kjenner jeg at jeg kommer til å bli så utrolig skuffa om ikke vi får det!! Nå har vi vært på jakt en stund, og tapt et par hus i budrunde eller så har ikke husa vært noe særlig... har jo blitt skuffa et par ganger før også, men dette huset her er det noe helt spesielt med! Hjelp oss med å krysse fingre og tær i morra da :) 
Kommer jo ikke til å få sove.... er så spent!!!!!!!

Hvordan gaar det?

Fått vite noe?:) er så nervepirrende med budrunder!

Krysser fingra for at dere hører noe snart :-D

Lykke til :)

Lykke til :) Håper dere får huset! :)

Fått vite noe?
Legg ut link :)

Hvordan går det? Spennende med budrunder.

Ble det hus på dere?? 

Vi fikk huset :D er helt uvirkelig for meg ennå!! Men fytti å deilig!!! Vi overtar ikke før nærmere mai/juni en gang, så er jo en stund til ennå, men da har vi god tid til å planlegge møbler og slike ting :) Åhh!!! Er så letta!! Det ble forresten ingen budrunde! Vi fikk det til prisantydning, så helt greit :) 

Aprilblomsten skrev:
Vi fikk huset :D er helt uvirkelig for meg ennå!! Men fytti å deilig!!! Vi overtar ikke før nærmere mai/juni en gang, så er jo en stund til ennå, men da har vi god tid til å planlegge møbler og slike ting :) Åhh!!! Er så letta!! Det ble forresten ingen budrunde! Vi fikk det til prisantydning, så helt greit :) 

Gratulerer såååå mye med et helt utrolig nydelig hus! *misunnelig*

Det var jo et knall hus da :-D
Gratulerer masse som huseiere :-D

Kjenner jeg er litt misunnelig på kjøkkenet ;-)

Aprilblomsten skrev:

Gratulere så mye... det er det beste... Så hyggelig! Gratulere.. Ny barn til ny hjem.. 

Kjøkkenet er vel det jeg også er mest fornøyd med :) Gleder oss såå til å flytte inn!!! 

Back
Topp