*spent*

Y_lill

Glad i forumet
Er på veg ut døra til jordmor no, og er veldig spent på om mini har snudd seg!

Nokon som allereie ligg "rett" veg?

Det er verkeleg ikkje lenge att no! Kjenner at det kriblar litt ekstra i magen før kontroll!

Lykke til! Min har lagt seg på tvers og viser ingen interesse for å snu seg.. Tar sats på at hun snur seg snart :)

Ligger på tvers her også :)
JM sa at h*n skulle få lov å ligge som h*n ville til uke 37 :)

men babyen min har nok loge på skrå heile tida, så spørst om den har funne si favorittstillig nett son :)

Lykke til i dag!!!

Lykke til ;- ) her ligger lille med hodet nedi bekkenet.. gjorde det på forrige kontroll :))

min lå med hodet ned sist, og er ganske sikker på at han gjør det nå også. sparker oppe i sidene.

Lykke til på kontroll :) Jeg skal i morgen, så da før jeg høre hva hun kjenner:)) Er også spent :)

Lykke til :)

Ultralyd her om dagen visste at babyen ligger med hodet ned, men vet ikke om den er festet :) 

Her ligger prinsen med hodet ned, og det har han gjort på alle kontrollene. :-) Men med tanke på livet som har vært til tider så tror jeg han har snudd seg inni mellom og at det egentlig bare er flaks at han har blitt liggende med hodet ned på kontroller :-P

Vi skal nå på lille julaften, så vi venter i spenning her også :-) Sier de i fra når hode har festet seg ? Flere som spør meg om det og jeg har ikke hørt noe fra JM om det når vi har vært der :-P

Mini hadde snudd seg, og ligg med hovudet langt nedi bekkenet  Men ho trudde ikkje ho hadde festa seg enda.

Gøyalt iallfall, er eit steg nærare! Ellers hadde mini det heilt strålande, eg fekk beskjed om å passa på saltinntaket og vatna pinnekjøtet litt ekstra i jula - sidan eg har tendensar til hovne bein og hender.

Så gøyalt at det er fleire som ligg "rett" veg! Det er jo berre litt over ein mnd til januar er her!

Back
Topp