Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her ligger prinsen med hodet ned, og det har han gjort på alle kontrollene. :-) Men med tanke på livet som har vært til tider så tror jeg han har snudd seg inni mellom og at det egentlig bare er flaks at han har blitt liggende med hodet ned på kontroller :-P
Vi skal nå på lille julaften, så vi venter i spenning her også :-) Sier de i fra når hode har festet seg ? Flere som spør meg om det og jeg har ikke hørt noe fra JM om det når vi har vært der :-P
Mini hadde snudd seg, og ligg med hovudet langt nedi bekkenet Men ho trudde ikkje ho hadde festa seg enda.
Gøyalt iallfall, er eit steg nærare! Ellers hadde mini det heilt strålande, eg fekk beskjed om å passa på saltinntaket og vatna pinnekjøtet litt ekstra i jula - sidan eg har tendensar til hovne bein og hender.
Så gøyalt at det er fleire som ligg "rett" veg! Det er jo berre litt over ein mnd til januar er her!