*spent*

JanneJenta78

Forumet er livet
Da er det bare noen timer til vi sitter på flyet..ønsk oss lykke til!! *spent mor* Selv om turen bare tar en drøy time, kan den bli lang om gullet skal slå seg vrang..hehe [;)] *vet hva alle uten barn synes om å sitte på et 2 kvadratmeter stort Widerøe-fly med en unge som GRINER* [8D]

Det går sikkert bra[:)] Dere får ha lykke til hvertfall. Og hvis det blir helt kaos så ikke tenk på de andre. Det må de tåle[;)]

Ikke noen problemer med å få junior klar?[&:]
Vi kan ikke ha avtaler før rundt 13 her i huset, han sover til ca 11, så skal han stelles og mates igjen før vi drar...

Ha en super tur hjem iallefall[;)]

Husk: Det ordner seg alltid for snille piker...for du har vel vært snill Janne???[:D][:D]

Takk takk!

Snuppelupp våknet kl 10 her..fått mat og skiftet på...satser på å få i han mat på flyplassen nå..og at han sover seg gjennom turen..(kanskje mamma'n kan slappe av med et blad også?? Ville vært himmel iallefall [;)])

Om jeg har vært snill..hmm..fikk nå iallefall pakker av nissen..og det er vel ikke så mye spikk en kan gjøre på en måneds tid er det?? [;)]

Du burdee prøve å¨ amme  når dere letter og lander[;)] Utligne trykk!

Heia..da er vi hjemme hos bestemor [:D] Flyturen gikk i grunn veldig greit. Bård Andrè fikk mat en liten time før avgang..var litt sutrete på flyplassen og i det vi gikk på flyet (litt magetrøbbel stakar). Tenkte at nå kom jeg til å ha en hel time med illskrik foran meg [&:] Men så fort vi taxet ut og det begynte å bråke/riste i flyet ble han rolig..sugde litt på fingern min (siden jeg ikke ammer og vi ikke har fått tak i sutt han vil ta) mens vi tok av. Var våken hele turen..lå bare å kikket og suttet. Ble litt skrik på vei ned (sikkert pga trykket)....og når vi endelig landet..gjett hvem som sovnet som en stein?? Hehehe[;)]

Back
Topp