Spent! UL i dag. Oppdatert

Skittles

Betatt av forumet
Jeg hadde all grunn til å grue meg. Beskjeden jeg fikk med meg hjem etter ultralyden var at jeg hadde hatt en missed abortion. Så jeg må bare vente på at blødningene forhåpentligvis starter av seg selv og kroppen ordner opp. Vil ikke ta medisiner/utskraping! :( Gynekologen sa vi skulle se det ann litt og jeg skal  komme tilbake på mandag. Hun ville snakke mer med meg eller noe. Jeg var ikke akkurat særlig snakkesalig etter den beskjeden...

Så nå er jeg skikkelig lei meg og sint. Etter nesten 3 år med prøving, 4 hormonkurer, ulike diagnoser, laparaskopi og hysteroskopi (fjernet vegg i livmor, brant bort endometriose og sjekket egglederne), en forferdelig prøverørsbehandling som endte i skikkelig overstimulering ble jeg ENDELIG gravid, men lykken varte bare til uke 7. Forbannet urettferdig spør du meg!

---------------------------
Og jeg gruer meg skikkelig. Er så redd det skal være noe gale, ikke hjertelyd e.l. Det går helt sikkert fint, men jeg klarer liksom ikke helt skru av bekymringene. Har vært helt rolig frem til i dag, men nå kjenner jeg det godt ja :P

Krysser fingrene :-)

Duplex skrev:
Det går nok helt fint emoticon

Masse lykke til, holde oss oppdatert emoticon

sign.Og var på ul selv i dag, var skikkelig nervøs for at noe skulle være galt.Men alt var kjempe fint, og har mest sannsynlig to stk i magen :)

Lykke til :) Gleder meg til å høre oppdatering :)

Så forferdelig å lese, Skittles!

Så trist og urettferdig!!!

Vet hva du har gått gjennom med hele prøverørskarusellen... Har vært der selv.

Trøsteklemmer sendes.. emoticon

Huff.. Utrolig leit. Sender varme tanker!!

Uff,dette var trist og lese..
Sender deg masse klemmer
emoticon

Å nei!
Fy f.. så urettferdig altså, etter det det du beskriver, synes jeg du har vært gjennom mer en nok nå - dette var trist lesing.. Sender deg en varm klem - selv om jeg ikke kjenner deg, så fikk jeg vondt av deg nå :-(

huff jeg føler med deg. Det er en helt jævlig beskjed å få. Du og mannen får bruke hverandre og snakke og gråte og få det ut. Anbefaler ikke piller for å få det ut. Det var en enda jævliger opplevelse for meg i allefall. Håper kroppen ordner opp selv så du slipper noe mer. Masse lykke til videre. Sender deg mange gode klemmer. 

Så trist!!!
Stor klem!!

Tusen takk for all støtte jenter :) Da takker jeg for meg og ønsker dere alle lykke til videre i svangerskapene :-)

Har ikke vondt eller begynt å blø endå. Men håper fremdeles at ting skjer av seg selv. Får bare vente å se.

Back
Topp