spent på resultate hos

shorty86

Gift med forumet
øyenlegen i dag.. A skal dit pga han sjeler.. hihi tenk om han må begynne med briller[:)]

Jeg skjeler, brukt lapp og hele pakka.... Men har jo hatt 6 operasjoner da i tillegg, skjela ganske så kraftig jeg da [&:][:)]

Men lykke til til knerten din!! Og lykke til med å få en på 2 1/2 år til å bruke briller [&:][8D]

ORIGINAL: KathMor

Jeg skjeler, brukt lapp og hele pakka.... Men har jo hatt 6 operasjoner da i tillegg, skjela ganske så kraftig jeg da [&:][:)]

Men lykke til til knerten din!! Og lykke til med å få en på 2 1/2 år til å bruke briller [&:][8D]

haha det har jeg tenkt på også..
nei da han skjeler ikke så ille mye.. men legen ville sjekke det ut og ble egentlig ganske sur på hs siden de ikke hadde sagt noe om det enda jeg har spurt[8|]

bestekompisen til Marcus begynte m briller for omlag eit år siden...gikk helt fint, lapp å hele greia... nå går d automatisk d m brillene... de er jo såååå søte m briller, han her har søøøte donald duck briller... hihi.... megasøøøt....[:D]

Lykke til!!

Begge lillebrødrene mine har briller. De bgynte begge med de rundt året uten problem!![:D]

jo da han må nok begynne med briller og lapp.. [&:] det var ikke så lett å få han til å sammarbeide[X(][>:][8|]
evt operasjon[:-]

ORIGINAL: shorty86

jo da han må nok begynne med briller og lapp.. [&:] det var ikke så lett å få han til å sammarbeide[X(][>:][8|]
evt operasjon[:-]

[&o] jaja. Nå vet dere vertfall hvordan ståa er. Selfølgelig aldri noe kjek beskjed å få, men vi har jo levendes bevis på at legene kan fikse han (Kathmor sine øyner[:)])
Lykke til.

Optikkerene har sikkert noen lure tips til å "lure" han til å gå med briller[;)]

Back
Topp