Spent på OUL

overasket

Forumet er livet
VIP
Jeg er så spent på dagens oul, jeg kjenner jo ikke noe særlig til lille enda og er spent på om alt er som det skal der inne, har kjent liv tidligere med begge de to andre og da hadde jeg morkaka foran med nr. 2

Hvis alt er som det skal, noe jeg velger å tro, er jeg spent på om vi får vite hva det er som skjuler seg der inne, tror jo det er gutt til tross for jentefølelsen jeg har hatt de siste par ukene.

Gleder meg uansett til å få se lillingen i magen :)

Spennende med ultralyd.. Hva har du fra før da? Jeg har følt gutt hele tiden, men det var en liten frøken inni der.. :) Lykke til i dag, det er jo helt fantastisk å hilse på for første gang..

Lykke til på oul i dag :)

Spennende med ultralyd.. Hva har du fra før da? Jeg har følt gutt hele tiden, men det var en liten frøken inni der.. :) Lykke til i dag, det er jo helt fantastisk å hilse på for første gang..

Jeg har to gutter fra før <3 og ser jo på meg selv som guttemamma.
På min fars side har vi søskenbarna en stor overvekt av gutter og det kom en jente her før jul så da bør det jo gå noen år før neste jente kommer :P Jeg har alltid forestilt meg at jeg bare skulle få en "sort", vel og merke jenter frem til førstemann var gutt ;) men så har det kommet en liten jentefølelse de siste par ukene :P

Lykke til jeg var også på oul i dag.. Var helt FANTASTISK:) Jeg har også to gutter. Men ville ikkje vite kjønnet så her er det spenning frem til August:)

Back
Topp