Spent på natten...

mizz.may

Flørter med forumet
Første gangen for snuppa på eget rom i natt...spent på hvordan det går, både for mor og barn.
Sovnet ganske fort. så krysser fingra for at det går greit.

Sover gullet ditt på eget rom enda? =)

Nei, vi bor i en 2-roms leilighet enda. Flytter til sommeren og da får han heldigvis eget rom. Og pappaen kan flytte inn på soverommet igjen :D

Da skal jeg krysse fingrene med deg! :D

Yepps, vesla har sovet på eget rom ganske lenge nå, like før a var 4 mnd ca :D Før det sov hun i vogna ved siden av senga, eneste plassen hu ville sove :P hehe..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Oh yes, hun lagde så mye lyder at jeg knapt fikk blund på øyet. Hun var tre uker da hun flyttet inn på rommet sitt:) Men romme er vegg i vegg med vårt, da, så jeg våkner fortsatt om hun grynter, tross ørepropper og dyna over hodet!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Nei, ikke ennå :)
For det første ammer jeg fortsatt 1-2 ganger per natt. For det andre må han vennes på sprinkelsenga først ettersom han fortsatt sover i slyngevugga som er montert i taket på rommet vårt. Jeg skal snart ta sprinkelsenga inn til oss og legge han i den etter nattmat, da er han så trett at han sovner umiddelbart :)

Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal få han til å sovne til kvelden uten å vugge han.... må vel bare forsøke! :)

Hun sov på eget rom til litt over 4 i natt, da tok jeg henne inn til oss da hun ikke ville roe seg. Der sovnet hun og vi sov til halv 9 :) Vil si det var suksess jeg ♡ Mie Eline ♡

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Oliver James sover inne med meg i sprinkelsengen sin. Han sover første timene oppi der, så kommer han oppi sengen min etter første måltid:D Mannen sover ikke med oss:P Er best slik!:)

Han kommer ikke til å ligge på eget rom før han nærmer seg året, vi skal bygge ut nå nemlig og få alle soverommene opp. Lar ikke han ligge i en etg alene. Blir bare styr.

Back
Topp