Spent på morgendagen

Hedvik

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Marsboerne 2023
I morgen,får min mormor ultralyd bilde av lille,sammen med brudebildet vårt. Der står det at hun blir oldermor til sommeren. Hun har snakket om at hun håper på å få oppleve å bli oldermor ganske lenge nå, så spent på reaksjonen hennes :Heartred

Noen flere som skal dele nyheten til noen på julaften?

Vi skal fortelle foreldrene våre i morgen tidlig. Er 11+2 i morgen, så jeg synes jeg har vært meget tålmodig med tanke på at jeg er elendig til å holde på egne hemmeligheter.

Den ene kommende oldemoren har ønsket seg dette i så mange år at vi føler vi må være mer betrygget på at dette går bra. Det er hennes eneste barnebarn som nå får sitt første barn, så dette er stort for henne. Så vi venter enda noen uker før hun får vite noe. Men det er nok hennes reaksjon jeg gleder meg mest til, til tross for at hun ikke er min bestemor.

I morgen,får min mormor ultralyd bilde av lille,sammen med brudebildet vårt. Der står det at hun blir oldermor til sommeren. Hun har snakket om at hun håper på å få oppleve å bli oldermor ganske lenge nå, så spent på reaksjonen hennes :Heartred

Noen flere som skal dele nyheten til noen på julaften?
Åååå, for en herlig julegave å få! Og gi! :D Ønsker dere en fantastisk dag i morgen!

Kommende svigermor får vite det i morgen, en liten eske med babysokker oppi ligger og venter under juletreet. (Er 11+1 i morgen) er hennes første barnebarn.

Jeg har også pakket inn ultralydbilde til mormor i morgen. Skal ikke feire med henne selv så får ikke se reaksjonen hennes da. Første oldebarnet så stor stas tenker jeg. Hun fikk vite det første gangen når vi mistet så har ikke ville fortalt det så tidlig denne gangen, men må jo bare våge tro at det skal gå bra denne gangen :)

Fortalte det til storebror på 9år idag, siden han skal feire hos sin far imorgen. Han hadde en mistanke men ble veldig glad.

Så har vi pakken inn ultralydbilde og en smokk med datoen på, ned i en liten boks til alle besteforeldre :-) er 11+1 imorgen, så tenker at da er det greit :-)

Vi får både min familie og hans foreldre på besøk i dag og har pakket inn kopper med «verdens beste mormor/morfar/farmor/farfar/oldemor/onkel» til hver av dem. I hver kopp har vi lagt et polaroidbilde av siste ultralydbilde og skrevet «Juli 2018» på. Familien vet at vi har slitt med å få barn, så jeg vet at de kommer til å bli veldig glade (og overrasket - vi hadde nemlig tatt en pause fra prøverørsprosessen [emoji57]). Gleder meg veldig til å se reaksjonen deres [emoji2] Er 10+5, så vi håper det går bra... [emoji2]

Vi får både min familie og hans foreldre på besøk i dag og har pakket inn kopper med «verdens beste mormor/morfar/farmor/farfar/oldemor/onkel» til hver av dem. I hver kopp har vi lagt et polaroidbilde av siste ultralydbilde og skrevet «Juli 2018» på. Familien vet at vi har slitt med å få barn, så jeg vet at de kommer til å bli veldig glade (og overrasket - vi hadde nemlig tatt en pause fra prøverørsprosessen [emoji57]). Gleder meg veldig til å se reaksjonen deres [emoji2] Er 10+5, så vi håper det går bra... [emoji2]

Så koslig:Heartred skulle ønske jeg kunne overraske og glede mine og hans foreldre, men de har vist det ganske lenge nå:hilarious: etter 3SA og utredring i år har jeg trengt den støtten hele veien:p gleder meg til å høre reaksjonen fra kommende oldemor i allefall:happy:

Alle planer om å holde dette skjult litt til ble nedstemt i familien. Det er stor stas med første barnebarn, så nå ropes det fra fjelltoppene. Det er jo tross alt bare hyggelig da :)

Jeg måtte fortelle i går. Det ble unaturlig at jeg ikke spiste fenslår og prøvesmakte juleølet som er tradisjon i vår familie. De ble veldig glade :)

Mamma får vite det i sin gave. De feirer desverre jul i Arizona i år, så de ligger både mange timer bak oss, og åpner nok ikke gavene før morgenen 25 heller, så venter enda [emoji23]

Hvordan ble reaksjonen på gavene deres?? [emoji1]

Vi fortalte svigers og nærmeste familie som feiret med oss i går, med en pakke under treet med en lapp. Ble tårer både her og der. Mye glede en stund der, ja :)
Letta over å ha fortalt det nå, kan slippe ut magen:p

Vi fortalte det til kommende storebror i går etter frokost, og han ble overlykkelig. Så fikk nærmeste familie en konvolutt med ultralydbilder i siden av julegavene fra oss. Ble en del telefoner og tårer utover kvelden, og heldigvis bare positive tilbakemeldinger. [emoji4] jeg er 13+3 i dag, kjente det var godt å slippe hemmeligheten. :-)

Back
Topp