Spent på morgendagen

toerperfekt

Blir kjent med forumet
*Aprilbaby 2018*
Vi så et bankende hjerte 7+6 og jeg levde lenge på det, helt til symptomene forsvant og jeg ikke kan kjenne noen antydning til livmoren. Er 11+4 i følge menstermin og andregangs, så hadde forventet at den kom litt tidligere denne gang. Er sikkert ikke reell grunn til bekymring, men jeg bekymrer meg så mye at det gjør vondt! Siden dette mest sannsynlig er vårt siste barn skal jeg på ny UL i morgen, vil ikke ha det så kjipt i mitt siste svangerskap.

Forhåpentligvis er alt vel og da starter endelig den delen hvor man kan glede seg uten den uggne følelsen hengende over seg <3 Da er det en uke til jordmor, et par uker til jeg kan prøve doppleren, nedtelling til oul osv. Slutt på den uendelig utrygge startfasen! Kjenne ordentlig på den ubetingede kjærligheten <3

Flere som nærmer seg sjelero og endelig kan begynne å glede seg litt?

Sniker fra mars [emoji254] jeg mistet alle symptomer uke 8, var på ul uke 10,å der var d en sprell levende baby[emoji170] var hos legen på første gangs uke 12,å der fant hun hjertelyden [emoji16] kjenner ingen tegn til noe livmorkant,å jeg er 4.gangs...skjønner dine bekymringer godt,da jeg har vært der selv [emoji85]endelig nå har jeg roa meg litt etter legen fant hjertelyden [emoji254] er 12+4 nå...men tror aldri man blir kvitt bekymringen helt,mamma hjertet jobber fra dag en å resten av livet [emoji171] masse masse lykke til på ul[emoji1317]

Vi så et bankende hjerte 7+6 og jeg levde lenge på det, helt til symptomene forsvant og jeg ikke kan kjenne noen antydning til livmoren. Er 11+4 i følge menstermin og andregangs, så hadde forventet at den kom litt tidligere denne gang. Er sikkert ikke reell grunn til bekymring, men jeg bekymrer meg så mye at det gjør vondt! Siden dette mest sannsynlig er vårt siste barn skal jeg på ny UL i morgen, vil ikke ha det så kjipt i mitt siste svangerskap.

Forhåpentligvis er alt vel og da starter endelig den delen hvor man kan glede seg uten den uggne følelsen hengende over seg <3 Da er det en uke til jordmor, et par uker til jeg kan prøve doppleren, nedtelling til oul osv. Slutt på den uendelig utrygge startfasen! Kjenne ordentlig på den ubetingede kjærligheten <3

Flere som nærmer seg sjelero og endelig kan begynne å glede seg litt?

Signerer den i bøtter og spann. Har det akkurat likt... Var på tul uke 7+3, 11+4 nå, tredje (og siste) gangs, og kjenner ikke livmoren.

Lykke til i morgen, og husk å oppdatere oss! [emoji4]

Sniker fra mars [emoji254] jeg mistet alle symptomer uke 8, var på ul uke 10,å der var d en sprell levende baby[emoji170] var hos legen på første gangs uke 12,å der fant hun hjertelyden [emoji16] kjenner ingen tegn til noe livmorkant,å jeg er 4.gangs...skjønner dine bekymringer godt,da jeg har vært der selv [emoji85]endelig nå har jeg roa meg litt etter legen fant hjertelyden [emoji254] er 12+4 nå...men tror aldri man blir kvitt bekymringen helt,mamma hjertet jobber fra dag en å resten av livet [emoji171] masse masse lykke til på ul[emoji1317]

Så godt å høre :) Det går jo oftest godt! Men, ja, dette mammahjertet altså! Blir litt tullerusk rett og slett :joyful: Det er så store følelser i sving og så tidlig føler man bare at man ikke har noen kontroll overhode. Man vil glede seg, men så tør man ikke, man vil elske, men redd for å miste. Takker for lykkeønskningene <3

Signerer den i bøtter og spann. Har det akkurat likt... Var på tul uke 7+3, 11+4 nå, tredje (og siste) gangs, og kjenner ikke livmoren.

Lykke til i morgen, og husk å oppdatere oss! [emoji4]

Er skikkelig fælt når man blir så bekymra! Skal oppdatere så fort jeg vet noe. Kanskje det kan hjelpe deg om det går bra her, til tross for bortevekk livmor ;)

Jeg er 10+6 i dag. Ikke kommet så langt i et svangerskap før så jeg har ingenting å sammenligne med. Syns ikke jeg kjenner noe særlig til livmoren, men vi så en sprellende baby på UL for to dager siden :) Kjenner at jeg gleder meg veldig til å komme til 12+0, tror jeg vil klare å senke skuldrene mange hakk da :) Lykke til i dag, det går nok fint :)

Kjenner meg igjen jeg også. Har aldri kommet så langt før og har derfor ikke noe å sammenligne med heller. Aner heller ikke hvordan livmorkanten kjennes ut[emoji12]Har hatt få symptomer hele veien bortsett fra at jeg har mindre energi enn normalt. I går var jeg på UL dag 11+ 6 og alt såg bra ut, så nå skal jeg endelig prøve å slappe av[emoji1][emoji322]

Back
Topp