Spent på morgendagen jeg...

*Laila*

Forumet er livet
....for da er det en ny UL skjekk av livmorhalsen min.Jeg er liksom forberedt på å bli lagt inn nå,for det begynner jo å bli litt tyngde på ungen,og jeg har hatt en del press ned mot mormunnen i den siste tiden,men håper selvfølgelig at jeg kan være oppegående noen uker til[;)]
Ser dere meg ikke her i morgen ettermiddag,har time kl 12,så er jeg nok lagt inn.
Jeg ønsker dere alle lykke til videre med svangerskapet[:D]

Klemmer fra Laila.

Lykke til i morgen Laila!!! Håper alt går bra, og at du slipper innleggelse enda.

Hei Laila.
Må du virkelig ligge på sykehuset helt til beibisen din blir født?
Håper det går bra og ønsker deg veldig masse lykke til både med morgendagen og fremtiden.
Regner med å høre fra deg etter hvert igjen. Kommer til å savne deg vet du.

Masser klemmer fra Irene

ORIGINAL: Irene29

Hei Laila.
Håper det går bra og ønsker deg veldig masse lykke til både med morgendagen og fremtiden.

Masser klemmer fra Irene
Når jeg blir lagt inn blir jeg liggende til fødsel ja.Men de fjerner tråden i uke 36-37(med mindre det ikke skjer noe før,som gjør at den må ta's tidligere),så jeg kommer alldri til å gå til termin.Derfor jeg kommer til å bli lagt inn på ett tidspunkt,er jo for at jeg skal klare å holde han inne i magen lengst mulig[;)]Kjedelig å bli liggende,men hva gjør man ikke for babyen sin når man ikke har valg[;)]Kommer til å savne dere her inne,men kommer tilbake[;)]Klem

Ønsker deg lykke til i morgen. Det blir en spesiell tid fremover for deg da, håper alt går fint[:)] Klem

Håpe det går bra i mårra, og at du slepp å ligge på sykehuset.
Lykke te i mårra da! [;)]

ja vi får krysse fingrene og håpe hun titter innom en tur

oi ja håper alt var i orden så hun slipper å bli liggene så lenge.

men som hun sier hva gjør man ikke for babyen sin[:)]lykke til laila.

Her er jeg,veldig overrasket over å kunne sitte her fremdeles[:)]Jeg ble sjokkert når legen sa jeg fremdeles har livmorhals på 5,5 cm og at alt sto bra til.Men selvfølgelig veldig glad for det[;)]Babyen var veldig aktiv,og han låg på ca 1500 gram[:D]

ja det var godt å høre[:D][:D]
hva skulle vi gjort uten deg her da[8|]

ORIGINAL: Flori

Så godt å høre, så da slipper du å bli innlagt enda [;)]. Så stor babyen din var, kjempegodt å høre [:)]
ja godt det[:D]Legen sa at babyen ligger litt over normalen i størrelse,men han kommenterte også at magen min var stor i forhold til svsk uka jeg er i[;)]

ORIGINAL: Laila76

Så godt å høre, så da slipper du å bli innlagt enda [;)]. Så stor babyen din var, kjempegodt å høre [:)]
ja godt det[:D]Legen sa at babyen ligger litt over normalen i størrelse,men han kommenterte også at magen min var stor i forhold til svsk uka jeg er i[;)]
Skjønner godt du er lettet nå [:D], å kjempekoselig at vi får beholde deg lenger her på BV [:D]
Så søte dere er[;)]hva skulle jeg gjort uten deres støtte[;)]

ORIGINAL: Laila76

ORIGINAL: Irene29

Hei Laila.

Masser klemmer fra Irene
Når jeg blir lagt inn blir jeg liggende til fødsel ja.Men de fjerner tråden i uke 36-37(med mindre det ikke skjer noe før,som gjør at den må ta's tidligere),så jeg kommer alldri til å gå til termin.Derfor jeg kommer til å bli lagt inn på ett tidspunkt,er jo for at jeg skal klare å holde han inne i magen lengst mulig[;)]Kjedelig å bli liggende,men hva gjør man ikke for babyen sin når man ikke har valg[;)]Kommer til å savne dere her inne,men kommer tilbake[;)]Klem

Ja, det er klart! Det er verdt det meste for at nurket skal ha det bra. Krysser fingrene for at det går kjempefint fremover![:)]

så deilig at alt var bra med livmor og baby[:D] godt du kan være her sammen med oss en stund til, men når skal du tilbake og sjekke igjen?

ORIGINAL: squat

så deilig at alt var bra med livmor og baby[:D] godt du kan være her sammen med oss en stund til, men når skal du tilbake og sjekke igjen?
Om 12 dager,den 4 april[;)]

bra de sjekker deg så ofte da, men du må vel ta det heeeelt med ro og bare kose deg [:D] få typen til å slave skikkelig for deg[:D]

bra de sjekker deg så ofte da, men du må vel ta det heeeelt med ro og bare kose deg [:D] få typen til å slave skikkelig for deg[:D]
er oppegående,men gjør ikke mye husarbeid.Mamma har vært her å slava for meg i 2 mnd nå,hun reiste sist mandag,men hun kommer tilbake om 2 ukers tid[;)]Så jeg får god hjelp[:D]

godt å høre at du har så snill mamma, for du må vel ikke gjøre noe tungt i det hee tatt?

godt å høre at du har så snill mamma, for du må vel ikke gjøre noe tungt i det hee tatt?
nei ingen tunge løft,gjett om mamma passet på det når hun var her[:)]litt slitsomt til tider,men hun har vært en god hjelp å ha da[;)]

hehe sånn er mammaen min også, helt håpløs noen ganger, er det første barnebarnet

Back
Topp