Spent på kjønn

Babylykke18

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg er altså så spent på hvilket kjønn babyen er!
Er det flere enn meg som ikke har noen spesiell følelse på hvilket kjønn det er? Synes nesten alle gravide har en skikkelig følelse på dette, men ikke jeg..

I starten var jeg helt overbevist om at det var gutt. Greide ikke forestille meg noe annet i det hele tatt. Men nå er jeg veldig blandet og føler ikke noe sterkere for hverken det ene eller andre.

Gleder meg til OUL om 15 dager [emoji4] selv om det viktigste selvfølgelig er at babyen er frisk og rask vel og merke!

Jeg er også kjempespent[emoji847] Har en gutt og ei jente ifra før så det spiller ingen rolle hva dette knøttet blir bare det er friskt[emoji3] Men kjenner jeg er kjempespent likevel[emoji846]

På TUL 12+3 kunne jordmor ane ei lita jente men selv har jeg guttefølelse så blir spennende å se om 14dager[emoji1319]

Er veldig spent eg og! Har absolutt ingen følelse for om det er gutt eller jente:wideyed: De fleste rundt oss tror det er gutt, men eg tror mange av de håper på gutt da vi har to jenter fra før;)
Eg er mest spent på om alt står bra til og om det er en eller to:pHar ikkje hatt tul eller hørt hjertelyd enno, så her kan alt skje føler ego_O:p
Har oul i morgen så da får vi endelig en sniktitt :D

• Liker
Reactions: Ada
Jeg har heller ingen følelse av hva det blir. Har en gutt, og kun gutten/menn i familien. Så blir litt overasket dersom det er jente.
Spennende på OUL i morgen :D

Så spennende for dere på oul! :)

Vi er også veldig spent på hvilket kjønn det er. Mannen tror jente og jeg gutt. Synes jeg ser en liten tass på tul bildet nemlig :joyful:. Men kan jo ta feil i forhold til nub-teorien, hihi.

Men uansett skal ikke vi vite kjønn på oul, vi vil vente til fødselen.

Blir spennende å lese oppdateringer fra dere!

Jeg er så spent at jeg døøøør![emoji85]
Må bare vite det NÅ!

Jeg har heller ingen følelse på hva det blir. Klarer ikke å bestemme meg.[emoji28] Mannen her tror jente.

Fortsatt to uker til oul

Jeg var heeelt sikker på at det var en jente, men så har jeg drømt 3 ganger at det er en gutt, så nå har jeg bare følelsen av en gutt [emoji85][emoji170] Har OUL om 1 mnd. Blir lenge å vente! [emoji28]

Så spennende for dere på oul! :)

Vi er også veldig spent på hvilket kjønn det er. Mannen tror jente og jeg gutt. Synes jeg ser en liten tass på tul bildet nemlig :joyful:. Men kan jo ta feil i forhold til nub-teorien, hihi.

Men uansett skal ikke vi vite kjønn på oul, vi vil vente til fødselen.

Blir spennende å lese oppdateringer fra dere!

Jeg er ganske sikker på at gyn så kjønn på tul i stad! Men vi skal heller ikke vite [emoji7]

Er veldig spent eg og! Har absolutt ingen følelse for om det er gutt eller jente:wideyed: De fleste rundt oss tror det er gutt, men eg tror mange av de håper på gutt da vi har to jenter fra før;)
Eg er mest spent på om alt står bra til og om det er en eller to:pHar ikkje hatt tul eller hørt hjertelyd enno, så her kan alt skje føler ego_O:p
Har oul i morgen så da får vi endelig en sniktitt :D

Oj så spennende!!! Lykke til [emoji4][emoji4]

Jeg har heller ikke en særlig følelse på hva det blir, tror litt at det blir en gutt men tenker det er fordi jeg alltid har tenkt at jeg får jente først så jeg "helgarderer" meg slik at jeg ikke blir skuffet om det blir en gutt! Tror ikke jeg blir det, men når man i alle år har tenkt at men fåt jente så må man kanskje omstille seg selv om begge deler er hjertelig velkommen (hvis det er forståelig forklart) :) det jeg er mest nysgjerrig på er om alt er i orden inni magehuset :Heartred

Hadde guttefølelse-så ingenfølelse og nå jentefølelse:D
Syns magen er liten, det var den med dattera mi også. Med guttene ble magen veldig fort stor:happy090
Blir gøy å få vite 11 august.

Jeg er ganske sikker på at gyn så kjønn på tul i stad! Men vi skal heller ikke vite [emoji7]

Koselig at det er flere her inne som ikke skal vite:) Vi kan glede oss og vente i spenning helt til januar!
Men det er veldig koselig å lese oppdateringer fra de andre i mellomtiden altså :)
Gøy at vi er forskjellige!

Koselig at det er flere her inne som ikke skal vite:) Vi kan glede oss og vente i spenning helt til januar!
Men det er veldig koselig å lese oppdateringer fra de andre i mellomtiden altså :)
Gøy at vi er forskjellige!

Ja! De andre stilner min egen nysgjerrighet [emoji7]

Blir jente her :D

Er såå spent og merker at spenningen stiger nå mot oul om to uker!:wideyed: Mannen har trodd at det er jente helt fra starten og det har mange i familien rundt meg og men jeg selv har ingen anelse :p tror kanskje det skjuler seg en liten prins der inne men det er vel fordi alle andre tror jente :hilarious:

Jeg er kjempespent! Jeg tenkte ikke så mye på det, men i går fikk jeg innkalling til UL og ble skikkelig giret:p Jeg har guttefølelse, men blir selvfølgelig strålende fornøyd med en jente også.

Jeg er spent, ja...og vi vil vite denne gangen. Har nå gått to svangerskap uten å vite og ett svangerskap der vi visste. Begge deler har sin sjarm... :)

Vil vite denne gangen fordi jeg må forberede meg mer om det er jente... magefølelsen sier gutt... og det er gutt som jeg *kan*... i og med at vi har tre gutter fra før... hehe

Jeg er altså så spent på hvilket kjønn babyen er!
Er det flere enn meg som ikke har noen spesiell følelse på hvilket kjønn det er? Synes nesten alle gravide har en skikkelig følelse på dette, men ikke jeg..

I starten var jeg helt overbevist om at det var gutt. Greide ikke forestille meg noe annet i det hele tatt. Men nå er jeg veldig blandet og føler ikke noe sterkere for hverken det ene eller andre.

Gleder meg til OUL om 15 dager [emoji4] selv om det viktigste selvfølgelig er at babyen er frisk og rask vel og merke!

Sånn er jeg og, så sikker på jente, men nå har jeg liksom ikke noen spesiell mening om hva det kan være..

Ingen følelse på hverken det ene eller andre. Har jo to jenter fra før så tror derfor på jente. Eldstejenta har bare lyst på gutt, så vi får se hvem som skjuler seg der inne.
Visste ikke med de to første så det blir spennende denne gangen som vi vil vite [emoji4] Trodde jente med eldste og gutt med yngste.

Har ingen anelse om hva det er [emoji4] så vi gleder oss masse! Super spente alle sammen [emoji7] selv om lille jenta vår vil helst ha en søster [emoji6] mens min far og kolegaer tenker gutt [emoji23] mens jeg og gubben venter spent for har ingen anelse [emoji4] 6 dager igjen til oul [emoji7]

Back
Topp