Spent på imorgen!

lovelee

Glad i forumet
Juli13-jentene
Her gikk det plutselig veldig raskt i svingene!!

Første fødsel startet jo aldri og gutten blei født uke 42+2, så jeg har vært rimelig innstilt på å gå over også denne gang. Idag har jeg termin, var på kontroll hos JM, som ikke syns noe nærma seg, bestilte overtidskontroll om 7 dager og sa at jeg antagelig ville bli sendt hjem fra den..
Men så syns hun leiet var rart og sendte meg til sykehuset for UL.

Vel, det var seteleie!! For en luring, jeg våkna jo senest i natt av spark opp i magesekken og ribbeina..

Så imorgen skal jeg møte fastende til vendingsforsøk. Hvis det er vellykket tar de også vannet siden gutten var over 4,1kg, så nå kan det jo plutselig bli en spennende helg!

Noen som har erfaring med vendingsforsøk? Hvor haugvondt er det?

Har lest at suksessraten ligger mellom 55 og 64 prosent, så må jo belage meg på at jeg kan bli sendt hjem med mulighet for senere setefødsel eller ks..
Trenger litt lykkeønskninger for suksess imorra :)

Masse lykke til! Ingen erfaring desverre, men håper de klarer å snu han evt sette deg igang ;)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Lykke til :)

Ingen erfaring dessverre, men masse lykke til i morgen! Håper det går bra :)

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Veit Elba hadde et snu forsøk for noen ca 2 uker siden. Kaanskje hun svarer deg her;)
Har en baby i seteleie selv, men har valgt keisersnitt:)

Venter et lite mirakel 25.07.13

Mitt vendingsforsøk var ikke vellykket, da han hadde festet seg godt ned med rumpa :) Han var ikke til å rikke, så de gav opp fort.
Nå har han ligget den veien hele svangerskapet, så tipper dine prognoser for at han snur seg er veldig mye bedre enn mine hvis han akkurat har snudd seg sånn :)

Jeg syntes det var ganske vondt, men det gikk fort over :)

Masse lykke til i hvertfall! Oppdater gjerne om hvordan det går.
Selv har jeg bestemt meg for setefødsel og får veldig god oppfølging.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Jøss, det var litt av en luring. Lykke til :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Mitt vendingsforsøk var ikke vellykket [...]

Masse lykke til i hvertfall! Oppdater gjerne om hvordan det går.
Selv har jeg bestemt meg for setefødsel og får veldig god oppfølging.

Takk! :) Jeg heller mot setefødsel fremfor ks hvis det blir til det, men har håp om vellykket vending, han hadde ikke rompa ned i bekkenet tidligere idag iallefall... Sete/tverrleiet har dukka opp nylig, så det er tydeligvis fortsatt boltreplass der inne..

Takk! :) Jeg heller mot setefødsel fremfor ks hvis det blir til det, men har håp om vellykket vending, han hadde ikke rompa ned i bekkenet tidligere idag iallefall... Sete/tverrleiet har dukka opp nylig, så det er tydeligvis fortsatt boltreplass der inne..
Lykke til;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Lykke til :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Da er jeg hjemme igjen og kikker mot overtidskontrollen på torsdag!

Etter en runde med CTG, blei det samtale med legen om setefødsel og alt rundt det.
Så etter en UL-sjekk ble vi enige om å prøve vending. Jeg ha morkaka foran, så det var ikke helt rett frem å vende, de kunne bare dytte på rompa hans, ikke hjelpe med å dytte på hodet. Behagelig var det ikke, men overraskende lite vondt, og vendingen var vellykket. :D
Desverre var jeg ikke moden så vannet fikk være i fred, men nå håper jeg tyngdekraften og litt nedpress kan være med å drive ting fremover. Patience... :-)

Da er jeg hjemme igjen og kikker mot overtidskontrollen på torsdag!

Etter en runde med CTG, blei det samtale med legen om setefødsel og alt rundt det.
Så etter en UL-sjekk ble vi enige om å prøve vending. Jeg ha morkaka foran, så det var ikke helt rett frem å vende, de kunne bare dytte på rompa hans, ikke hjelpe med å dytte på hodet. Behagelig var det ikke, men overraskende lite vondt, og vendingen var vellykket. :D
Desverre var jeg ikke moden så vannet fikk være i fred, men nå håper jeg tyngdekraften og litt nedpress kan være med å drive ting fremover. Patience... :-)
Så bra vendingen var vellykket!
Håper han er snill gutt og holder seg på plass frem til torsdag. Lykke til med siste innspurt :)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Åh, for en god nyhet! :) Flott å høre at vendingen var vellykket.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Så flott at vendingen var vellykket;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp