Spent på ikveld!

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Idag ankom babydopleren min i posten[:)]!
Jeg og sambo har en "date" på at etter at han er ferdig på trening ikveld, så skal vi legge oss på sofaen å høre om vi kan finne det lille hjertet[:)] [:)] 

Men så tenkte jeg å spørre dere som har prøvd dette før, hva forårsaker at man eventuelt ikke finner hjertelyden? Jeg har forstått såpass at det ikke er noe galt dersom det skjer, men er det det at babyen ligger for langt "inn", slik at man ikke får fatt i lyden? [:)]

Jeg fant ikke lyden her hjemme og jordmor brukte litt lang tid på å finne den... men nå er ikke jeg like langt på vei som deg da...

Men jeg trur det er at babyen er langt inne også kommer det ann på hvordan babyen ligger trur jeg... Jeg syns det var litt ubehagelig å leite etter den så tidlig hjemme for man må jo trykke hele doppleren inn i magen for å prøve å finne den... er litt bedre med sånn som jordmor har som "søkeren" henger i en ledning på selve boksen... (om du skjønner)

ååå gled deg masse![:D]
vi fant ikke hjertelyden første kvelden,men andre kvelden fant vi det![:)]

jeg la meg på stue gulvet jeg,følte jeg lå helt flatt der,istede for på sofaen.

Morkaken kan ligge forran å gjøre at man ikke hører!! [&:]

Jordmor er nok den som er mest dreven og flink til å finne hjertelyden ja[:)] det er ganske sikkert[;)]
Det eneste jeg ville synes at var ekkelt var å ikke finne den.. Men har forberedt meg på at det ikke er unormalt, og at det likevel er liv der inne[:)] det har jeg fått se 2 ganger allerede[:)]

henriette24! : Jeg gleder meg så utrolig at jeg nesten teller timer til sambo er ferdig med den treninga[8D] tihi.. [:)] Da skal jeg også legge meg på gulvet, det er sikkert best siden det er litt mer stødig underlag enn i en sofa[:)] Håper på å være såpass heldig at vi finner den ikveld[:D] hehe.

ORIGINAL: *mini_me*

Morkaken kan ligge forran å gjøre at man ikke hører!! [&:]

Oi, sier du det? [:)] det ante jeg ikke! Men da vet jeg det også[;)][:D]

Jeg er så øm at jeg orker ikke prøve en gang :P hehe... jeg skal drøye til ca uke 15 :)

Lykke til ikveld da :) håper dere finner den :D

ORIGINAL: MiniGull

Jeg er så øm at jeg orker ikke prøve en gang :P hehe... jeg skal drøye til ca uke 15 :)

Lykke til ikveld da :) håper dere finner den :D

[:)] [:)] [:)]
Takk skal du ha, vi får håpe på det beste [:D]

Back
Topp