Spent på i morgen!!

Longelang87

Blir kjent med forumet
Ettersom jeg har hatt en del magevondt (mensmurringer), og har vært igjennom SA og MA før, så har legen min ordnet time til meg på gyn, på sykehuset i morgen for en tidlig UL...
Jeg har såå blanda følelser til dette, jeg både gruer meg og gleder meg.. Men det er vel sikkert helt normalt.. Jeg bare håper at jeg får gode tilbakemeldinger, og at alt er bra med lille spiren :-) Håper på og få se ett hjerte som slår, og ett lite gull som ligger riktig plassert i hulen sin :) Da blir jeg verdens lykkeligste!! Og kanskje jeg kan klare å senke skuldrene da.. Ikke sikkert jeg får sove så godt i natt, hehe ;-P

Men dere andre som har vært på UL, dere hadde vel blandede følelser rundt det dere også?
Jeg bare føler at noen symptomer har blitt noe mildere.. Puppene ble først veldig mørke rundt areola, men synes dem er blitt lyse igjen nå :-/, men jeg er jo fortsatt stuuup trøtt da, og til tider veldig kvalm..

Jeg krysser fingrene mine for morgen dagen, også kommer jeg med en oppdatering til dere når jeg kommer hjem igjen :)

Ha en riktig god natt alle sammen.... :)

Lykke til!!

Var uhyggelig spent jeg og da lillegutten min var i magen min! Hadde vært gennom både en MA og en SA jeg og! men var ikke før i uke 12 da!! Men er utrolig beroligende å se det hjertet bevege seg  Masse lykke til i morgen!! Håper det blir en positiv opplevelse!!

oblix skrev:
Lykke til!!

Var uhyggelig spent jeg og da lillegutten min var i magen min! Hadde vært gennom både en MA og en SA jeg og! men var ikke før i uke 12 da!! Men er utrolig beroligende å se det hjertet bevege seg  Masse lykke til i morgen!! Håper det blir en positiv opplevelse!!
Tusen takk jeg håper på det! Er utrolig spent... Takk for svar, det varmer

baby2 skrev:
Lykke til og håper alt er bra med spiren

baby2 skrev:
Lykke til og håper alt er bra med spiren

Back
Topp