spent på hvordan

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
fødselen starter denne gangen.. og ikke minst når.. og hvor lang id det tar. og jeg rekker sykehuset. og jeg får noen rifter eller må sy..

Nå har jeg skikkelige murringer i korsryggen og en aktivbaby som presser på alle innvollene.. har influensa med feber og kvalme så hjelper ikke at baby sparker meg i magen :p

Tenker det samme som deg... ;)
Veldig spent.
Jeg også har murriger i korsryggen, og kynnerene er hardere nå, og mye oftere.
Veldig aktiv baby her også. Gnagsår under ribbeina. :P
Håper formen din snart blir bedre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Spent her også, på hvordan det starter, NÅR det starter, hvor vondt det blir og hvor lang tid det tar, og selvfølgelig på hvordan lillemor ser ut :-)

Tenker det samme som deg... ;)
Veldig spent.
Jeg også har murriger i korsryggen, og kynnerene er hardere nå, og mye oftere.
Veldig aktiv baby her også. Gnagsår under ribbeina. :p
Håper formen din snart blir bedre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
takk :) Ja er spennende, holder knapt ut å vente :p

Spent her også, på hvordan det starter, NÅR det starter, hvor vondt det blir og hvor lang tid det tar, og selvfølgelig på hvordan lillemor ser ut :)
Mest spent på babyen jeg også så klart ;) men fødsel kommer først ;p

Her å! Ser for meg at alt blir som sist, men det skal jo noe til! Iler i magen hver gang magen strammer seg!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Utrolig spent her også! 9 dager til termin og jeg sitter med kraftige kynnere som kommer med 2-3 minutters mellomrom nå... Mellom kynnerene sparket h*n så kraftig i involler og nerver at jeg holder på å dø! :p

Sist hadde jeg 4 timer med aktiv fødsel, så spennende å se hvor fort det går denne gangen. Har 1 time til sykehuset også, så er liksom om å gjøre å ikke reagere for fort, men likevel fort nok... Vanskelig :)

Vi vet heller ikke kjønn, så er jo ekstra spennende da! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

10 dager til termin her, og jeg kjenner IKKE at noe er på gang. Er derfor også spent på hvordan (og når) det hele skal starte. Er nå bare veldig trøtt, men har ikke kynnere eller mensmurringer. Bare svakt nedpress og litt stikking i underlivet en sjelden gang Kjenner mer i bekkenet etter anstrengelser. Ellers ingenting ! Skulle gjerne ha kjent flere tegn til modning...

Jeg og er superspent på hvordan det hele starter! Dette er første barn, så har ingen anelse om hva som venter meg. Men gleder meg aller mest til det hele er i gang, for da vet jeg at jeg snart får se lille jenta mi og holde henne for første gang:Heartpink

Samme her, veldig spent på hvordan det hele starter, hvordan jeg håndterer det osv. Har en del ubehagelige kynnere og menssmerter innimellom pluss nedpress. Sover dere på tisselaken? Tenk om vannet går i senga?

Utrolig spennende tid!
God bedring til deg Chaatzy - håper det gir seg før du føder
Høres jo ut som noe kan være på gang hos deg Beate :)

Samme her, veldig spent på hvordan det hele starter, hvordan jeg håndterer det osv. Har en del ubehagelige kynnere og menssmerter innimellom pluss nedpress. Sover dere på tisselaken? Tenk om vannet går i senga?

Vi hadde et tisselaken liggende etter niesen vår var på overnattingsbesøk en gang. Har lagt det under lakenet så vi slipper å kjøpe ny seng hvis vannet går i senga. ;) Merker ikke at det er der uansett.

Jeg har tisselaken for det hele startet med at vannet gikk sist. Håper hver natt at noe skal skje, men ikke tegn på noe som helst her i kroppen. (39+5) gleder meg til det hele starter.

Gutt des. 11
Gutt aug/sept. 14

God bedring til deg Chaatzy:) Jeg også tenker mye på fødselen og er veldig spent nå kjenner jeg! Får håpe vi får en fin fødselsopplevelse alle her:p

Jeg har tisselaken i sengen ja :) Selv om det i dag er 3 uker til termin og ingen tegn til at noe skal skje ;) Vil ikke risikere at vannet går i sengen!!

Utrolig spennende tid!
God bedring til deg Chaatzy - håper det gir seg før du føder
Høres jo ut som noe kan være på gang hos deg Beate :)
Ja, man skulle nesten tro det, men plutselig går det over igjen. Fryktelig tungvindt når man har fått beskjed av jordmor om å ringe føden med en gang det skjer noe... :p

Tisselaken er klart, gleder meg så sykt. Blir litt skuffet hver morning at vannet ikke har gått hehehe. Skuffelsen kommer sikkert fordi nå begynner mannen å si hele tiden at :nå kan han komme, jeg vil han skal komme nå, ååå hvorfor tar det så lang tid bla bla hahaha :p Men han må nok gni seg inn med tolmodighet, er jo 3uker til termin og kan gå 2uker over å hehe:p

Tisselaken er klart, gleder meg så sykt. Blir litt skuffet hver morning at vannet ikke har gått hehehe. Skuffelsen kommer sikkert fordi nå begynner mannen å si hele tiden at :nå kan han komme, jeg vil han skal komme nå, ååå hvorfor tar det så lang tid bla bla hahaha :p Men han må nok gni seg inn med tolmodighet, er jo 3uker til termin og kan gå 2uker over å hehe:p

Godt poeng med at man kan gå to uker over :) Har også 3 uker til termin, og har tenkt bare 3 uker igjen! Men kan risikere 5 uker!!!

Back
Topp