Spent på hva lillesprell er, UL på mandag 30, endelig!

Lykkepjuska

Elsker forumet
Nå har jo nesten alle vært på ordinær UL, nesten bare meg igjen! Og jeg er fryktelig spent! Jeg tror jeg har en gutteladd i magen, er egentlig så innstilt på det at om det er en jente får jeg sjokk! Det blir nesten som å bli gravid på nytt igjen! Det hadde vært utrolig praktisk med jente, for da er navnet klart(ironisk nok). Jeg er så spent så jeg kreperer! :-D
 
Jeg skal på UL den 1 ! fysøren som jeg gleder meg!! Lykke til:) *teller dager, timer og minutter*
 
åååh....ingenting som er mer spennende :D
Jeg var på UL den 24juli...kjempe aktiv baby som ikke ville vise seg fram. Jm slet med å få rett mål så jeg får ny UL den 7 august...å dagene går sååå sent :/
 
Vi skal på UL 7 august.. Er også så innstilt på at det er en gutt at jeg også får litt sjokk hvis det er jente! hehe :)
 
Ikke bare deg igjen nei... Har ikke fått ordinær ul før 17.august jeg!!!


Så vi har bestilt privat til i mårra... Lykke til i dag :)
 
Har akkurat kommet hjem fra UL, og alt sto bra til med LILLEGUTT!!!! :-D kjempeglad. Fikk ny termin 24.desember. Det blir en spennende jul! :-) Nå skal det hekles, kjøpes og ordnes. Lykkelig! :-)
 
Gratulerer med gutt I magen, skal på UL på torsdag og er fryktelig spent! Har ikke peiling eller noen formening om det er gutt eller jente...men fryktelig spennende! Har termin 26 des, og spent på hvilke dag de flytter meg til! Spennende jul blir det! Gratulerer igjen!!
 
Gratulerer med en gutt i magen  Æ har itj ul før 15 August, så e over halvveis når æ ska :)))
 
Gratulerer med en gutt i magen! :) Utrolig spennende med ultralyd. Forstår godt at mange går til dette flere ganger. Jeg kommer definitivt til å dra på 3D også. 
 


Within skrev:
For en julegave!!! Gratulerer med gutten din,så kjekt altså!
Kos deg masse med hekling og div



Turnusen takk. :-) Husker ikke om jeg gratulerte deg med spiren, men gjør det nå igjen i såfall! Gled deg, tida går så fort. Snart kjenner du spark <3 >
 


lillys skrev:
Gratulerer med en gutt i magen! :) Utrolig spennende med ultralyd. Forstår godt at mange går til dette flere ganger. Jeg kommer definitivt til å dra på 3D også. 



Det har jeg lyst til òg. Babyen gjemte seg så godt, så det var så vanskelig og få gode bilder. Så er jeg jo såååå spent på hvordan han ser ut! <3>
 


Lykkepjuska skrev:


Within skrev:
For en julegave!!! Gratulerer med gutten din,så kjekt altså!
Kos deg masse med hekling og div



Turnusen takk. :-) Husker ikke om jeg gratulerte deg med spiren, men gjør det nå igjen i såfall! Gled deg, tida går så fort. Snart kjenner du spark <3 >



Takk takk :) stor stas,har en gutt fra før,og han er veldig klar for å bli storebror:)

Håper jeg kjenner spark før uke 18 denne ganga,hadde forliggende morkake sist,så da tok det tid..åh som jeg gleder meg!!!!
 
Gratulerer sååå mye med en kjekkas inne i maven :D :D

Heier på deg snuppelure :D :D :D
 
Gratulerer :)

Jeg må vente med ordinær UL til 14 august og da er jeg 21 uker på vei!
Merker jeg er så spent at dagene går for treigt..

Grunnen til at jeg må vente er at en av de to jordmødrene er sykemeldt/skadet så er vel ganske mye å gjøre for de stakkars jordmødrene...

Håper jeg selv kan få vite kjønn,tror jeg har og litt bedre sjanse siden jeg da er i uke 21..
 
Utrolig spennende med UL. Det er vanskelig å sove natten forut for dette. :) 
Jeg skulle veldig gjerne gått ofte til ultralyd jeg, får bare lyst til å se mer av babyen når man først har fått en titt. :)
 


Tina pusen skrev:
Gratulerer sååå mye med en kjekkas inne i maven :D :D

Heier på deg snuppelure :D :D :D



Liker at du følger med meg! ;-)
 
Hvordan har det gått med dere som var på UL denne uken da? Håper alle fikk vite at alt stod bare bra til. Det er jo det viktigste, selv om det ofte er spennende å få vite kjønn også. :)
 
Back
Topp