spent nå :)

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Har lagt snella uten bleie for første gang nå ;P har satt potta ved siden av senga hvis hun våkner å må tisse ^^ må jo bare begynne i en ende, og ta det som det kommer :)

Blir nok par uhell! :) Du ska se kor stolt ho er når ho våkner og er helt tørr! :) Dere får ha lykke til! :)

så bra :-) hvor gammel er hun? har tenkt på å gjøre det samme med eldste her i huset, hun ble bleiefri på dagtid i fjor, men har ikke helt gitt seg på natta.

Hun ble 3 år nå i januar, så har litt håp om at hun kan slutte med blei nå før lille kommer :P har vært uten på dagtid siden i mars i fjor, (men vil helst ha bleie til å bæsje i enda..:S) så nå sa vi at det var tomt for bleier, å da var det helt greit å legge seg uten bleie ;) skal ta henne opp ¨for å tisse nå før vi legger oss;) null stress om hun tisser seg ut noen ganger framover , har investert i tisselaken :)

Litt forskjellig om de anbefaler å ta opp barnet for å tisse på natten, da lærer de ikke like fort at de skal våkne av seg selv når de må tisse, vi har prøvd begge deler med eldstemann.
Han sluttet med bleie på natta litt før han var tre, hadde tre uhell på 1,5 mnd så det gikk veldig fint, men så begynte han i ny bhg hvor de annenhver uke har utendørsbarnehage pluss at han jo flyttet over på en ren storbarnsavdeling, da begynte han å tisse seg ut hver natt, noen ganger 2 ganger på en natt, fordi han rett og slett var for trøtt og sliten til at han våknet, da tok vi han opp før vi la oss i en periode til det bedret seg, nå har han vel hatt 2 uhell siden oktober :)

Masse lykke til med bleieslutt :)

Oppdaterring etter første natt; tok henne opp for å tisse når jeg gikk for å legge meg, å hun tissa litt på do, sovna, og sov helt til i morges, da våknet hun, helt tørr, og ville stå opp for å tisse :D sååå stolt over seg selv, som ble stooorjente over natta;) så nå satser vi på at hun fortsetter sånn:)

Oppdaterring etter første natt; tok henne opp for å tisse når jeg gikk for å legge meg, å hun tissa litt på do, sovna, og sov helt til i morges, da våknet hun, helt tørr, og ville stå opp for å tisse :D sååå stolt over seg selv, som ble stooorjente over natta;) så nå satser vi på at hun fortsetter sånn:)
Kan tenke hun (og du) var stolt da ja! :D Flink hun er da! :) :) Får satse på hun fortsetter trenden ;)

Back
Topp