Spent "mamma" :D - Oppdatert -

Lykke'i'magen skrev:

Påskeharen skrev:
Så koselig å lese oppdatering fra en lykkelig mamma!

Gratulerer så mye med en frisk liten jente i magen din! Nå begynte jeg å glede meg enda mer til kommende mandag! Tror jeg også har en liten jente, men begge kjønn kan overraske like mye, og jeg kommer garantert til å bli svimmel. Hi hi!

Igjen, gratulerer!

Hihi. Takk :D Du må bare glede deg - det er en fantastisk opplevelse <3 Blir spennende å se om du har rett da. Jeg har jo sagt "han" siden uke 12 da jeg så nurket for første gang, men det var visst helt vanlig sa jordmor. Har egentlig ikke hatt noe følelse, selv om jeg sa "han" :-)

Masse lykke til til deg!

Takk takk, søte deg

På bildene fra tidlig UL da jeg var 13 uker så den lille ut som en gutt, men likevel tror jeg har en jente. Spennende! Skal oppdatere her inne etter vi har kommet oss hjem fra storbyen og juleshopping

Gratulerer så masse med prinsesse i magen!! 

Aprilblomsten skrev:

Jada, jeg hadde nok sagt ifra før hun hadde begynt å undersøke noe som helst hvis jeg ikke ville vite det:) Men når vi var på ul så så hun først på alt av mål og hvordan det stod til, og helt til slutt så spurte hun om vi ville vite kjønn, da sa vi jo ja og så en liten gutt :) hihi..
Er helt sikkert forskjellig praksis rundt omkring! Det viktigste er jo at babisene våre har det bra :)

Tenkte også det var typisk prosedyre å ta sjekk først, så kjønn. Men vi var så vanvittig spent - så i grunnen var greit ho tok det først. Regner med jeg hadde vært temmelig ufokusert under sjekken hvis ikke :P Hehe.Og jeg er helt enig - så lenge de har det bra er alt greit :)

Gratulerer med en liten gutt :-) Så moro! Gøy når apriljentene får vite kjønn her nå, gleder meg til å høre navn og se bilder av mager og utstyret folk kjøper :)

Påskeharen skrev:
Takk takk, søte deg

På bildene fra tidlig UL da jeg var 13 uker så den lille ut som en gutt, men likevel tror jeg har en jente. Spennende! Skal oppdatere her inne etter vi har kommet oss hjem fra storbyen og juleshopping

Jeg synes også at babisen lignet en gutt etter tidlig ultralyd - men det er jo egentlig helt umulig å se :-P Jeg har jo alltid trodd, før jeg ble gravid, at jeg bare skulle få gutter. Så hadde nok noe med det å gjøre :-) Nå er jeg iallefall kjempe glad for at vi har ei lita jente i magen <3 Har fått sånn vill lyst til å kjøpe allverdens nå. Blir vanskelig å holde seg til over nyttår ;-) Greit med salg!

Gleder meg masse til å høre hvordan det går med deg. Herlig med juleshopping i storby :) Vi reiser på ei hytte på fjellet i helga sammen med familien min. Gjør det hvert år og det er SÅ koselig. Gleder meg til sofasliting, god mat og til å være sammen med min herlige familie <3 Kos deg masse og igjen lykke til!

TIL Aprilblomsten
:

Tenkte også det var typisk prosedyre å ta sjekk først, så kjønn. Men vi var så vanvittig spent, så i grunnen var det greit ho tok det første. Regner med jeg hadde vært temmelig ufokusert under sjekken hvis ikke :P Hehe. Og jeg er helt enig - så lenge de har det bra er alt greit :-)

Gratulerer så møe med en liten gutt! Så moro! Gøy når apriljentene nå får vite kjønn. Gleder meg til å høre hvilke navn som blir valgt, og til å se bilder av mager og utstyret folk kjøper :-)

Til Aprilblomsten (klarte ikke ta svar med sitat på deg)

Tenkte også det var typisk prosedyre å ta sjekk først, så kjønn. Men vi var så vanvittig spent, så i grunnen var det greit ho tok det første. Regner med jeg hadde vært temmelig ufokusert under sjekken hvis ikke :P Hehe. Og jeg er helt enig - så lenge de har det bra er alt greit :-)

Gratulerer så møe med en liten gutt! Så moro! Gøy når apriljentene nå får vite kjønn. Gleder meg til å høre hvilke navn som blir valgt, og til å se bilder av mager og utstyret folk kjøper :-)

Så kjekt at alt ver bra:-)Gratulerer med ei jente i magen

Lykke'i'magen skrev:

Påskeharen skrev:
Takk takk, søte deg

Jeg synes også at babisen lignet en gutt etter tidlig ultralyd - men det er jo egentlig helt umulig å se :-P Jeg har jo alltid trodd, før jeg ble gravid, at jeg bare skulle få gutter. Så hadde nok noe med det å gjøre :-) Nå er jeg iallefall kjempe glad for at vi har ei lita jente i magen <3 Har fått sånn vill lyst til å kjøpe allverdens nå. Blir vanskelig å holde seg til over nyttår ;-) Greit med salg!

Gleder meg masse til å høre hvordan det går med deg. Herlig med juleshopping i storby :) Vi reiser på ei hytte på fjellet i helga sammen med familien min. Gjør det hvert år og det er SÅ koselig. Gleder meg til sofasliting, god mat og til å være sammen med min herlige familie <3 Kos deg masse og igjen lykke til!

Ja, enig med deg at det er umulig å se :) Jeg går rundt og tror det ligger en liten jente inni magen min, fordi nesten alle på min side fikk jenter, og moren min er veldig sikker på jente, mens svigers og de tror mest gutt enn jente :) Ja, enig med deg at det er greit med salg, håper vi klarer å få tak i det meste på januarsalg :) Syns det er vanskelig å holde seg fram til etter 26 uker der vi får engangsstønad osv. Har ikke råd til ALT akkurat nå, nei :/ :) Det kløøør! Hehe :P

Åå som hyttetur hørtes koselig ut! Masse god tur, og kos dere maks :D Takk for det :D

Oi, så ikke at du hadde oppdatert denne, jeg. Men grattis med lille frøkna i magen =oD

Gratulerer med prinsessa i magen :-) 

Back
Topp