Spent "mamma" :D - Oppdatert -

1+1

....
Nå er det EN time til mannen kommer hjem og vi skal til sykehuset for ordinær UL. Gleder meg som en liten unge på julaften - blir spesielt å dele det øyeblikket med min kjære <3

OPPDATERING FRA EN LYKKELIG MAMMA !

Så utrolig koselig med så mange nysgjerrige tilbakemeldinger :-) Hihi. Dette har vært en helt fantastisk dag. Det første dama sa da hun plasserte duppeditten på magen min var: "Se her er frøkena deres." Ble helt paff jeg - det kom så plutselig ;-) Hehe. Dama tok seg veldig god tid til å se på alle organer, telte fingre og tær og forklarte oss alt hun så. Jenta vår så jo selvfølgelig helt nydelig ut, hihi. Klødde seg litt i hodet, strakk på bena og sprella vilt. La til og med hodet på morkaka, brukte den som pute :-P Søtnos!

Så ja, jeg er en stykk lykkelig mamma <3 Tenk at jeg skal få ei datter - ei frisk og nydelig jente. Lykkerus!

emoticon 

Lykke til! :-) 

Spennende! ØNSKER DERE MASSE LYKKE TIL!
Får vi oppdatering på hvilket kjønn som gjemmer seg inni magen din?

Unnimamma91 skrev:
Masse lykke til

oioi, nå er du vel ferdig. Gleder meg til oppdatering :)

siwo skrev:

Jeg også! Hvordan gikk det?

Sillebedille skrev:

siwo skrev:

Jeg også! Hvordan gikk det?

*Rekker opp hånda* Jeg også :D Lurer på det samme som dem over meg :) Håper alt er bra :)

Lykke til  venter på oppdatering

Gratulerer så masse med ei frisk lita jente

Gratulerer så mye med ei lita jente :D Men en ting bare.... sa jordmora det sånn helt uten videre hvilket kjønn det var? eller spurte hun først om dere ville vite det? :P Ble litt paff da jeg leste det, for hadde jo vært litt kjipt hvis dere ikke ville vite det før fødsel og hun bare sa det!! Uansett var det koselig å lese at hun hadde det fint og koste seg inni magen din 

Gratulerer med en frisk liten jente i magen!
Her fikk jeg også vite kjønnet få sekunder etter hun hadde begynt undersøkelsen.

Så koselig å lese oppdatering fra en lykkelig mamma!

Gratulerer så mye med en frisk liten jente i magen din! Nå begynte jeg å glede meg enda mer til kommende mandag! Tror jeg også har en liten jente, men begge kjønn kan overraske like mye, og jeg kommer garantert til å bli svimmel. Hi hi!

Igjen, gratulerer!

Aprilblomsten skrev:
Gratulerer så mye med ei lita jente :D Men en ting bare.... sa jordmora det sånn helt uten videre hvilket kjønn det var? eller spurte hun først om dere ville vite det? :P Ble litt paff da jeg leste det, for hadde jo vært litt kjipt hvis dere ikke ville vite det før fødsel og hun bare sa det!! Uansett var det koselig å lese at hun hadde det fint og koste seg inni magen din 

Takk ! :D Jordmor spurte ikke nei, så akkurat det samme tenkte vi - tenk om vi ikke ville ha visst det! Men hun regnte vel kanskje med vi hadde sagt ifra før da? Uansett, hadde jeg bestemt meg på forhånd om å ikke vite det - ville jeg gitt beskjed før jeg la meg på benken :-)

Påskeharen skrev:
Så koselig å lese oppdatering fra en lykkelig mamma!

Gratulerer så mye med en frisk liten jente i magen din! Nå begynte jeg å glede meg enda mer til kommende mandag! Tror jeg også har en liten jente, men begge kjønn kan overraske like mye, og jeg kommer garantert til å bli svimmel. Hi hi!

Igjen, gratulerer!

Hihi. Takk :D Du må bare glede deg - det er en fantastisk opplevelse <3 Blir spennende å se om du har rett da. Jeg har jo sagt "han" siden uke 12 da jeg så nurket for første gang, men det var visst helt vanlig sa jordmor. Har egentlig ikke hatt noe følelse, selv om jeg sa "han" :-)

Masse lykke til til deg!

Så koslig

Lykke'i'magen skrev:

Aprilblomsten skrev:

Takk ! :D Jordmor spurte ikke nei, så akkurat det samme tenkte vi - tenk om vi ikke ville ha visst det! Men hun regnte vel kanskje med vi hadde sagt ifra før da? Uansett, hadde jeg bestemt meg på forhånd om å ikke vite det - ville jeg gitt beskjed før jeg la meg på benken :-)

Jada, jeg hadde nok sagt ifra før hun hadde begynt å undersøke noe som helst hvis jeg ikke ville vite det:) Men når vi var på ul så så hun først på alt av mål og hvordan det stod til, og helt til slutt så spurte hun om vi ville vite kjønn, da sa vi jo ja og så en liten gutt :) hihi..
Er helt sikkert forskjellig praksis rundt omkring! Det viktigste er jo at babisene våre har det bra :)

Back
Topp