Spenntak og brøyting

Imogene

Forumet er livet
VIP
Det tar helt av i magen!
Lillesnupp driver med skikkelig gym, og jeg kan igrunnen ikke fatte helt hvordan det skal være plass til 5 UKER til.... virker ikke akkurat som det ligger noen liten baby der inne nå!

Flere aktive aprilbabyer?
Merker ikke så mye spark, er vel for trangt til det. Men det er veldig mye andre bevegelser, virker som hun kommer ut gjennom huden til tider
Veldig deilig å slippe bekymringer rundt liv, da. Gutten vår var mye roligere.

Veeldig mye aktivitet på min og:) Herlig, selv om det kan være litt smertefullt til tider =)

vel, han er ikke så sykt aktiv hele dagen, men har gjerne en periode hver dag da han romsterer noe veldig. Men har ikke så mange spark akkurat, kjenner bare armene kile meg og hele kroppen romstere når han flytter på seg. :)

Ganske bra med liv her å, virker som om spess om jeg sitter litt foroverbøyd, så  sparker ho skikelig i ribbeina, veldig ubehagelig... men godt at det er masse liv.

Ja, har det akkurat sånn! Men er ikke 34 uker engang, så det blir vell værre :P Kjenner nesten bare dytting i ribbeina, og at hun dytter ut her og der :P

Akkurat nå er han helt gær'n inni her! 1 måned igjen i dag! :)

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
Ganske bra med liv her å, virker som om spess om jeg sitter litt foroverbøyd, så  sparker ho skikelig i ribbeina, veldig ubehagelig... men godt at det er masse liv.

Foroverbøyd kan jeg glemme, da er det ville protester ;-)
Men har ikke merket noe til sparking i ribbeina, hverken dette svangerskapet eller det forrige.

Vesla her tok seg fri i helga, men har vært i full fart i dag, og pådrar meg mange kynenre i samme slengen... så alt er som det skal være :D

Jeg har også en veldig aktiv baby! Spesielt på natta, og når jeg snakker. Nå har jeg gitt opp å få sove for en stund, siden han er lys våken og ligger å romsterer noe voldsomt! 
Får prøve å gå å legge meg igjen snart, men vet at alarmen til sambo ringer halv 7, og da får jeg ikke sove mere :( 

MEN, det er kos med aktivitet i magen <3

Mannen min lurer på om babyen noengang sover. :)

Hver gang han tar på magen min, er det bevegelser inni.

Babyen her inne grafser veldig med hendene langt ned og inn i magen - føles som han tar tak i noen organer eller noe, veldig underlig og småekkel følelse.
Sist hadde jeg en baby i magen som jeg nesten ikke kjente noe til (gikk flere dager mellom hver gang jeg kjente et lite dult, og jeg var ofte på sykehuset for å måle CTG), så jeg er veldig glad for at jeg kjenner så mye denne gangen.

angara skrev:
Babyen her inne grafser veldig med hendene langt ned og inn i magen - føles som han tar tak i noen organer eller noe, veldig underlig og småekkel følelse.
Sist hadde jeg en baby i magen som jeg nesten ikke kjente noe til (gikk flere dager mellom hver gang jeg kjente et lite dult, og jeg var ofte på sykehuset for å måle CTG), så jeg er veldig glad for at jeg kjenner så mye denne gangen.

Sånn var det her også. Måtte inn til sjekk flere ganger fordi jeg kjente lite liv eller det tok lang tid mellom hver gang. Har ikke vært tvil en dag med denne frøkna!
Men virker ikke som hun har noen planer om å feste seg med hodet ned med det første.
Jeg kjenner dult langt ut på sidene, og litt rundt omkring. Regner med jeg ville kjent mest oppover hvis det var hodeleie..

Hadde en stille baby sist, enda roligere denne gangen :-p Kjenner liv hver dag, men ganske rolig.

Har en veldig aktiv baby her selv:P Noen ganger lurer jeg litt på om han i det hele tatt får sove noe særlig, er ikke så lange pausene han tar innimellom... Godt å kjenne at det er liv, absolutt, men fy søren og vondt det kan gjøre noen ganger! Her er det kraftige spark mot ribbein og det som er! Ser veldig frem til at han kan få sparke fra seg utenfor magen;) er ingen hemmelighet at dette begynner å bli litt kjipt... 1 mnd igjen! Puh!!

Her inne er hun helt VILL på å leke med ribbeina mine. Hopper og spreller som en annen gummiball emoticon, men i dag gjorde hun noe som var litt ekkelt. Hun tok spenntak oppi ene ribbeinet og så kjentes det ut som at hun glapp taket der hun sparket fra. Var utrolig vondt og hun MÅ jo ha slått seg der inne. Bare 3,5 uker igjen.

Dunn skrev:
Hadde en stille baby sist, enda roligere denne gangen :-p Kjenner liv hver dag, men ganske rolig.

Hehe, lager bedagelige barn dere
Er helt utrolig forskjell på denne og W! Lurer på hvordan det blir på utsiden.

Imogene skrev:

Dunn skrev:

Eirik var ikke så rolig på utsiden :-p Han er blitt veeeeldig bedagelig nå da. :-) Håper på en som er litt flinkere til å sove denne gangen.

Dunn skrev:

Imogene skrev:

Dunn skrev:

Eirik var ikke så rolig på utsiden :-p Han er blitt veeeeldig bedagelig nå da. :-) Håper på en som er litt flinkere til å sove denne gangen.

Oooh, kanskje snuppa blir superrolig da, siden hun er så vilter inne i magen. Hah! Lov å drømme ;-)
De sier jo at alle barn er forskjellige, så du skal se dere får et sovebarn denne gangen. Skal skrive under på at det er deilig, vi har hatt det fra dag 1.

Jeg begynner å få innvendige gnagesår - eller ihvertfall blåmerker! :-P Har kjent liv daglig siden uke 13/14, og det er jo like stas hver gang.. Men når jeg på fjerde natten ikke får sove, eller maten kommer opp igjen til stadighet pga herjingen til lillegull i magen, blir jeg litt matt.. Må si jeg gleder meg mer enn noen gang til hun endelig er på utsiden av magen istedenfor inni der og tuller med meg :-D

Back
Topp