Spenning

Belive

Betatt av forumet
Flere som synes tiden går sakte? Er nå litt over 9 uker, og bare går å vente på at jeg skal bli 12uker og alt er litt mer "sikkert" :-) Gleder meg til å se på barnevogn,sprinkelseng,stellebord osv!
Og ikke minst første jordmortime, og første UL. :-)

Jeg har det sånn jeg å syns det går sakte, skulle selv ønske at det var i uke 12, klarer ikke helt å slappe av redd for at noe er galt. men en får håpe det beste , er første gangen gravid så spennende å se hvordan det går. håper det går bra med din spire å :)

Belive89 skrev:
Flere som synes tiden går sakte? Er nå litt over 9 uker, og bare går å vente på at jeg skal bli 12uker og alt er litt mer "sikkert" :-) Gleder meg til å se på barnevogn,sprinkelseng,stellebord osv!
Og ikke minst første jordmortime, og første UL. :-)

Jaaaaa... Jeg hoppet plutselig fram 3 dager i går.. Så jeg er 9 uker i morgen.. Bare 3 uker til de fantastiske 12:))) herlig herlig <3>

Ja egentlig når jeg tenker meg om så er det jo som jeg var 6 uker i går, men det var jeg jo ikke! Håper disse dagene går fort, skal hos jordmor for første gang 16 mai, så det blir spennende og høre hjertelyd osv :-)

Jeg er litt delt, synes dagene flyr men babyukene går tregt :P

Hadde det slikt med første. Men nå har jeg ikke tid til å tenke på det engang :) Men nyt tiden du, disse 9 mnd går sinnsykt fort. LOVER deg..

Jeg er 9+6 i dag, og med en fridag på tirsdag så syns jeg plutselig at tida gikk såå fort. (Trodde det var mandag på onsdag :p)

Nå har jo jeg vært på tidlig UL og fått bekrefta at blødningene ikke kommer fra fosteret,  men jeg venter alikevel til uke 12 med å fortelle venner, slektninger utenom nærmeste familie, kollegaer ++ , så det blir greit å komme til uke 12 og endelig slippe hemmeligheter :p

Back
Topp