Spennende.

mammatilLinnea

Elsker forumet
Håper på mange desmberbarn. [:)] Blir spennende og følge hverandre gjennom svangerskapet. Selv har jeg nesten ingen symptomer på at jeg er gravid ennå,men testen ble positiv,så regner med at symptomene kommer for fult etterhvert. [:)] Er jo ikke alle som har så mange symptomer heller. Er det noen som har bestilt time hos lege eller?

Hei og gratulerer.

Har ikke så mange symptomer jeg heller, bare uteblitt mens.
en puppene er litt ømme og jeg kjenner stikkinger nederst i magen av og til.

Tenkte jeg skulle bestille time hos legen min etter påske. Skal nemlig reiste å besøke foreldrene mine i påska. Er så rart å vite noe så spennende å ikke kunne fortelle det til dem enda!

Når tenker du å fortelle det til foreldre og venner? Etter uke 12? Ser for meg at det kan bli vanskelig for min del....er jo så stolt og spent!

Håper alt går bra da, er skummelt å høre om hvor mange som mister...Huff[&:]

Vi får satse på at vi får en super julegave i år da[:)]

Hadde tenkt og vente med og si noe til familie og venner til uke 12,men regner med jeg må si det til mamma om 3 uker. Skal i konfirmasjon om 4 uker,og mamma sa ista at ho synes jeg skulle ha på meg bunad,men jeg brukte den for 2 mnd siden i barnedåp og da passet den bare såvidt,så tviler på den passer om 4 uker. [:)]  La på meg veldig fort sist så regner med jeg gjør det nå også. [:)] Kanskje det blir vanskelig og skjule for andre hvis magen eser ut tidlig. Men har jo mest lyst til og rope ut til alle at jeg er gravid,men må prøve og vente til uke 12. Tror du at du klarer og vente så lenge med og si noe ell?

Har jo kjempelyst å si det til alle nå, men det er jo fortsatt tidlig og ting kan jo gå galt. Skal fortelle min beste venninne det nå i påsken, men skal prøve å vente med resten. Får nok en del spørsmål fra mamma og pappa i påsken, de har kjøpt inn god rødvin som vi skulle kose oss med til lammelåret... Nå må jeg jo takke nei til vinen, og det kan vel hende de lurer litt da. Hvis de spør direkte så kan jeg jo nesten ikke lyve heller?

På grunn av jobbsituasjonen min er jeg nødt å fortelle min nærmeste sjef at jeg er gravid. Ikke så gøy, men nødvendig. Litt kjipt å fortelle det til "fremmede" før familien får vite det..

Var å kjøpte meg bok om graviditet og svangerskap og sånt i dag. Er vår første, så jeg tørster etter kunnskap[:)]

Har du mange barn da?

Har ingen barn,men har mistet to ganger. Første gangen når jeg var fem og en halv mnd på vei,og en nå i januar når jeg var 11+4 på vei. Er jo redd for at det går galt igjen,men håper alle gode ting er tre. [:)]

Uff da, trist å høre at du har mistet to ganger før[8|]

Håper det går bedre denne gangen, alle gode ting er jo tre som du sier!

Har ingen barn fra før vi heller, bare en katt[:)]

Håper virkelig det går bra for oss begge to. [:)] Blir en fin julegave det. [;)]

hei og gratulerer ...Skal til legen en av de første dagene i mai.og skal da ta UL. dere da??

Har fått time hos lege 28 april. Ringte selv på sykehuset i dag for og bestille time på UL,for vil ha det tidlig denne gangen. Dem lovde meg det sist jeg mistet. Så dem skulle ta kontakt etter påske. Ho sa jeg skulle få UL rundt uke 7-8. [:)]

Back
Topp