Spennende!

Sunshine2016

Andre møte med forumet
Jeg følger med litt her, men ikke vært flink til å skrive noe særlig..
Men nå er det spennende tider i møte her, altså!

Da eggdonasjon er vårt eneste alternativ for at jeg skal bli gravid begynte vi den prosessen for ei stund siden. Nå tar jeg medisiner og i starten av august( dersom alt går etter planen) drar vi til klinikken i Riga

Noen som har vært der?

Alt har i grunnen gått fort og greit til nå, ingen store bivirkninger som jeg har merka.. Bittelitt hodeverk, men det kan jeg leve med

Takk!! :)
Noen som har tips til hvordan jeg takler det om det ikke går første gang?
Jeg har vært og er veldig positiv, det syns jeg er så viktig! Men vet jo at det er meget mulig det ikke blir vellykka. Jeg gruer meg veldig til om det skjer, for jeg er redd det sender meg helt i kjelleren..
Prøver å ikke ha altfor store forhåpninger, men det er jammen ikke lett..

Takk!! :)
Noen som har tips til hvordan jeg takler det om det ikke går første gang?
Jeg har vært og er veldig positiv, det syns jeg er så viktig! Men vet jo at det er meget mulig det ikke blir vellykka. Jeg gruer meg veldig til om det skjer, for jeg er redd det sender meg helt i kjelleren..
Prøver å ikke ha altfor store forhåpninger, men det er jammen ikke lett..
Det er nesten umulig å komme med tips. Men det jeg kan si er at det kan være lurt å ha i bakhodet at første runde ofte er en testrunde. For noen ganger klaffer det med én gang, for andre må man gjøre små justeringer og teste nye ting for å finne ut av hva som passer for akkurat deg:) Og om det ikke går så har dette forumet vært gull for meg. Sammen med gode venninner man kan gråte ut for.

Back
Topp