Spennende

Sunniva

Betatt av forumet
Da jeg var på sykehuset i dag fikk vi høre at det var 6 egg som var befruktet og så fine ut. Så hvis det ikke blir mer væske i buken min i løpet av kvelden/natten skal jeg få satt inn 1 egg i morgen. Er utrolig spent. Kunne tenkt med å få satt inn 2 jeg, har et litt romantisk syn på tvillinger. Men har hørt at det ikke akkurat er en dans på roser!
 
Er spent på å høre hvordan det har gått. Du har sikkert satt inn egg nå og jeg krysser fingrene for at det fester seg godt og blir værende der. Ser at de har begynt med å sette inn bare ett egg. Hos meg satte de inn 2, men bare ett utviklet seg litt baby.
Ønsker deg all godt og lykke til![:D]
 
Åhhhhh så spennende!!!!
 
Håper det har gått bra da!!!
 
Jepp. Da befinner det seg et lite egg inne i livmoren min.  Håper bare at d kan feste seg.  Er så spent.  Kommer til å gå drit treigt drem til fredag den 10.  Det er den store blodprøvedagen.
 
Det er lenge å vente på den store blodprøvedagen, husker selv hvor sent dagene gikk. Men selvfølgelig går det bra! Lykke til!
 
Så spennende! Lykke til med egginnsettingen og ventetiden. [:)]
 
PS: Det er kun en fjerdedels sjanse for at det blir tvillinger når man setter inn to egg, og totalt sett er det rundt 30% av prøverørsforsøkene som resulterer i graviditet, så hvis dere vil øke "vinnersjansene" noe anbefaler jeg å sette inn to. Vi satt inn to egg 11. juni og venter en stor jente rundt 4. mars [:)]
 
Fikk ikke velge om jeg ville sette inn et eller to.  De bruker ikke å sette inn 2 egg i Trondheim lenger uten at det er en spesiell grunn til d.  De mente at siden jeg var så ung var sjansen for å få tvillinger så stor og det var derfor ikke akktuelt å få satt inn.  De mener jeg allikevel har 50 % sjanse, så det er bare å krysse fingrene.
 
Ville bare ønske deg lykke til jeg, spennende dager. Prøv å gjøre masse morsomt i ventetiden [:D]. Jeg fikk også satt inn to befruktede egg og fikk en gutt, det var i Tromsø i 2000.
 
Åja, det høres bra ut [:)]
Lykke til og ha det fint i ventetiden - slapp av og kos dere masse!
 
Så bra at du har fått satt inn eggHåper indelig det klorer seg fast
 
Det er ikke mange dagene igjen til du skal ta blodprøven nå, Sunniva. Sender deg noen gode tanker[:)]
 
lykke til med blodprøven, sunniva!!
Var ikke det i dag forresten? Blir spennende å høre hvordan det gikk [:D]

Kos og klem [:)]
 
Har du fått svar på blodprøven? Krysser fingrene for dere og håper inderlig at egget har festet seg!! [:)]
 
Nei[:(] Det var jo ikke det svaret vi ønsket. Jeg vet akkurat hvordan det er, men fortvil ikke. Frida kom på forsøk nr.2.
 
Å, det var synd[:(] 
 
Håper på bedre lykke neste gang[:)]
 
Hva er kjemisk gravid???
 
Back
Topp