Spennende!

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Har lurt på dette såå lenge :) hvordan hudfarge får babyen vår? Siden jeg er mørk og faren er lys. Har hørt at min hudfarge er dominerende? Og har hørt at vi får mulatt-baby! Hva tror dere kloke damer?:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det heter vel mulatt når en er lys og en er mørk? Liker ikke ordet av en eller annen grunn :p Når det er sagt, barna jeg kjenner som er mulatt, er noen av de vakreste barna jeg har sett :)

Det heter vel mulatt når en er lys og en er mørk? Liker ikke ordet av en eller annen grunn :p Når det er sagt, barna jeg kjenner som er mulatt, er noen av de vakreste barna jeg har sett :)
Hahaja :) åh ;o jaa! De er ganske nydelige (a)

spiller da vell ingen rolle det vell? så lenge barnet er friskt? :)

Ei barndomsvenninne av meg er adoptert frå india, men ikkje så veldig mørk, og mannen hennas e etnisk norsk med typisk nordiske fargar.
Dei to små gulla deira er berre heilt herlige <3 Hudfargen er ganske midt imellom, brunt hår og brune auge, med klare trekk frå faren :)

Ei barndomsvenninne av meg er adoptert frå india, men ikkje så veldig mørk, og mannen hennas e etnisk norsk med typisk nordiske fargar.
Dei to små gulla deira er berre heilt herlige <3 Hudfargen er ganske midt imellom, brunt hår og brune auge, med klare trekk frå faren :)
Ja, jeg er og fra India :) ååh, så gøy! Er så spent! :D

min mann er fra nigeria og jeg norsk, og våre barn er en flott blanding av oss begge. hans farger dominerer jo, og de er utrolig nydelige.

har vært veldig spennende hver gang. man lurer jo alltid på hvordan de små ser ut og hvem de ligner på.

min mann er fra nigeria og jeg norsk, og våre barn er en flott blanding av oss begge. hans farger dominerer jo, og de er utrolig nydelige.

har vært veldig spennende hver gang. man lurer jo alltid på hvordan de små ser ut og hvem de ligner på.
Ja! Det lurer jeg på!:) det som er litt gøy er at min samboer har bare gutter i familien :) bare 2 jenter ;o så blir spennende og se hva vi får :D

Er ingen fasit her, kjenner et par som fikk barn hvor han var mørk og hun lys, barnet er helt lys. Har også en fetter som er halvt jugoslav han er helt lys og lys i håret, men blir kjempebrun på sommeren. Hørte også en historie om en mann og en dame som hadde fått barn sammen, hun var afrikansk og mørk han var norsk og hadde rødt hår, ungen var helt lys med rødt hår. Men sannsynligvis vil barnet deres få mørke trekk, og det er jo kjempeflott :)

Det mest sannsynlige er vel en blanding :) Men jeg vet om et søskenpar med far som opprinnelig er fra Afrika og nordisk mor hvor den ene jenta er nokså mørk, og den andre helt lys!

Spennende er det uansett å se hvordan genmiksen blir. Både jeg og samboer er "hvite", men han har nesten svart hår og jeg er blond...mange blå øyne i min familie, motsatt i hans familie.

Jeg synes ofte at barn som har foreldre som er etnisk forskjellige blir ekstra pene! Har også hørt at det er veldig sundt, at barnet har større sjansen for å unngå sykdommer :)

Back
Topp