Spennende!

Søtnos*

Glad i forumet
Snakka nettopp med min beste venninne som kunne fortelle at ho var 11 uker på vei. Ho fikk ganske sjokk når jeg sa jeg var 10 snart

Kanskje vi kan dele rom på sykehuset

ÅÅÅ! Fantastisk! D e bare så kjekt!! Eg har og ei av mine beste venninner som e gravid og 5 veker lengre enn meg! E så deiligt å ha någen å dela graviditet og barseltid med!! 

ååå så kjekt :D slik hadde jeg sist gang med bestisen min, var utrolig kjekt å være gravid sammen :) kos dere masse med babysnakk :)

Åh, så utrolig koselig!!

Spennende ja:) sist graviditet var det 6 uker mellom meg og dama til bror min. Denne gangen er det 2 uker mellom meg og dama til den andre broren min;)

å så koselig :):) jeg fikk vite igår at min søster og hennes kjæreste skal prøve om en måneds tid! DET syns jjeg var hyggelig :)))

så koslig ;)
jeg gikk gravid med ei god venninne/arbeids kollega forje gang ;)
hun hadde termin 24 april å jeg 27 april ;) 
begge svangerskapene var ikke planlagt så var ganske morsomt at vi var så nærme :P hehe

Utrolig gøy! :-D 
Foreløpig ingen av mine nærmeste venninner som skal ha barn på samme tid, men begge svigerinnene mine ;-D

Ja dette blir gøy

Åååhh...hvor koselig da

Så koselig  Bestevenninnen min er 11 uker foran meg nå (begge er førstegangsgravid), en annen venninne er 2 uker etter meg og en tredje venninne er 4 dager etter meg... :0) Utrolig morsomt. Gleder oss til permisjonstiden med smårollingene <3

SÅ arti :D
Jeg har også ei god venninne som har termin en uke etter meg, skal bli artig å ha noen å gå gravid ilag med :D
Hadde også en god arbeidskollega som var 2 uker lengre på vei enn meg, men hun mistet desverre :(

Ååh så koselig!! :)

Her er har ei god venninne termin 6 uker før meg, men hun vet det ikke enda

Får se om jeg kanskje forteller nyheten til henne etter tidlig UL. Er jo gøy å være gravid sammen med noen! :)

Så koselig :) 

Jeg går "alene" enn så lenge, men har noen jeg virkelig hååååååååååper av hele mitt hjerte at får en positiv test snart!!

Jeg går alene jeg å, og sånn tror jeg det blir å, ingen av mine venner som skal ha flere barn nå.

Back
Topp