Spennende!

LadyInDesguise

Forelsket i forumet
Nå hadde jeg IKM på torsdag, og fortsatt ikke fått tanta på besøk! Jeg begynte å blø litt friskt blod da jeg var på do på torsdag, men så ga det seg med en gang.
Har en del murringer, men ingen tr (bank i bordet), men heller ingen positive tester... : s
 
SÅ SPENNENDE!!!!!!!!!

*krysser alt jeg eier og har!!!* <3


Hva slags tester tar du? Synes de digitale til clairblue er så kjekke for da får du liksom helt tydelig svar - slipper å lure på om det er 2 streker eller ikke.. 

Håper håper håper! 
 
krysser alt jeg har !!!
 
Nå har jeg bare en A1 i skuffa, ellers bruker jeg strimler fra billige-tester.no : ) Sparer den digitale til jeg får to streker ; ) Da ser jeg jo sånn ca hvor langt jeg evt. er på vei også : )
 
Hmm, syns bare hele greia er veldig merkelig... Hadde IKM på torsdag, fortsatt ingen mens, men negative tester... I dag våknet jeg med menssmerter og rosa utflod *sorry details her, ladies, men vi er vel vant med det nå?* : P Men har ikke kommet noe mer enn det... Tok en A1-test i dag (vanlig test fra Apotek1), men den var også negativ... Skjeeeeer, egentlig? Jeg tenker at det bare er å vente på tr, jeg da... Men så syns jeg det er så rart at jeg blødde slik på torsdag...
 
det er ikke til å bli klok på det der... Meeen testen viser vel ikke alltid positiv selv om en er forbi IKM? Er så vanskelig .... men sånn rosa utflod greie - kan ikke det være festeblødning? Jeg har aldri hatt det selv og vet ikke helt når det pleier å komme heller... 

Så gjelder det å smøre seg med tålmodighet og kanskje ta en ny test om noen dager - men det er IKKE lett, det vet jeg! 
 
Huff, nei, jeg blir gaaaal! Og sambo får også forventninger og blir også like skuffet hver gang jeg får tr... Jeg veit vi er to om det, men jeg syns ikke det er noe gøy å se ham bli så lei seg hver gang : ( Jeg har bestilt flere tester på billige-tester.no, så håper de kommer enten i morgen eller på tirsdag, så får vi se om jeg har fått besøk innen da.
 
testen KAN vise negativ når den er positiv ja, det er sjanser for d.....
 
en bygger jo opp forventninger og *gleder seg* når tr ikke kommer - er selvfølgelig ikke kjekt når kjerringa kommer alikevel...
 
en bygger jo opp forventninger og *gleder seg* når tr ikke kommer - er selvfølgelig ikke kjekt når kjerringa kommer alikevel...
 
Back
Topp