Spennende

Mailykke2

Forelsket i forumet
I går var jeg i bursdag, og ei venninne er så spent på om alt er bra med lille spiren. Hun har selv nylig vært gravid, og klarer derfor bedre enn meg å finne livmor osv. Jeg har jo ikke peiling :P

Hun kjente etter på magen, og fant en klar og tydelig livmor som hun kunne rikke litt på :D Det er vel et godt tegn?? :)
I morgen skal jeg til jordmor, og håper det er like gode nyheter å få der, og at hun finner hjertelyden :D

blir spennende å se om du får høre hjertelyden da   det er jo så koselig! 

Må ikke bekymre deg, prøve å tenke positivt.
Jeg personlig ville være forsiktig å trykke og klemme for mye på magen, vi har jo tross alt ikke peiling på hva vi gjør på osv. Vil heller overlate slikt til JM.
Vet ikke hvor langt du er på vei, men er sjelden jm leter etter hjertelyden før man er passert 12 uker. Mulig lenger om man er førstegangs.

Har hørt at det er sjeldent, men når jeg bestilte time sa de "da er jo du kommet så langt at vi kan høre hjertelyden". Så de har med å prøve iallfall :P

Hun som klemte har lært det av sin jordmor, så tror det er relativt trygt :P
men blir spennende å se i morra, er 11 uker da :)

tryllefant; Livmora, og babyen, tåler det :) De der jordmødrene er ikke så forsiktige selv akkurat heller :P har blitt flere ganger overasket hvor hardhendte de faktisk er :P

Heleneholt; lykke til hos JM, krysser fingrene for at de finner hjertelyden :D men ikke bli bekymret/redd hvis de ikke gjør det, er enda ganske tidlig til at man klarer å finne den hver gang! :)

Back
Topp