Spennende

Perna

Glad i forumet
Mamma er litt alternativ og var på besøk hos meg i går. Jeg spurte om hun kunne pendle over magen min og spørre om det var jente eller gutt. Og da fikk vi et klart ja på at det var jente. Så blir spennende og se om det stemmer :)

Vi pendlet jo litt for morro skyld i Desember rundt jul, og da kom vi frem til at jeg skulle bli gravid i 2011 og at jeg skulle få jente. Så jeg synes dette er litt spennende. Mange synes sikkert det er litt rart

Det blir spennende å se om det blir rett da :) 

Jeg brukte pendel i 2009 før jeg ble gravid med førstemann og ifølge den så kom jeg til å bli gravid det året. Og det stemte jo :) Etter jeg ble gravid så viste den at jeg skulle få gutt og det stemte også ;)

Mange som ikke tror på sånt, men jeg syns det er veldig spennende med sånne ting :)

Det ER spennende. Jeg hadde med en gang følelsen av at det er en blå spire denne gangen. Hadde veldig rosa følelse sist, og det stemte. Svigerinna mi spurte med for litt siden om jeg hadde noen følelse, og jeg så at den var blå. HUn hadde drømt samme natten at det var en gutt. Hun svingte pendel over magen min og den svarte roterte på gutt... Så blir morsomt å se om det stemmer...

schelina skrev:
Det blir spennende å se om det blir rett da :) 

Jeg brukte pendel i 2009 før jeg ble gravid med førstemann og ifølge den så kom jeg til å bli gravid det året. Og det stemte jo :) Etter jeg ble gravid så viste den at jeg skulle få gutt og det stemte også ;)

Mange som ikke tror på sånt, men jeg syns det er veldig spennende med sånne ting :)

Det hadde vært gøy om det stemte.  Det har jo stemt med at jeg ble gravid i 2011, så da er det bare å vente til ordinær UL for å se om det er jente eller gutt :)

Back
Topp