Spennende utvikling... eller forvikling?

jupi

Betatt av forumet
Ja, da har jeg vært til legen... Det gikk jo bra i starten, ble 50 % sykmeldt og fikk beskjed om at vi kunne se an den brune spottinga til over påske, om den ikke hadde gitt seg da så skulle legen henvise til UL.

Men så kom legesekretæren inn med graviditetstesten som viste seg å være negativ... jaja, jeg har jo minst 10 positive billigtester, 1 positiv CB digital og 1positiv CB (litt testegal?) hjemme så jeg sa som sant var at jeg ikke skjønte noe og at nå ville jeg iallefall til UL for å finne ut om jeg i det hele tatt er gravid... Så i morgen skal jeg på gyn og sjekke ståa. Legen var ikke så veldig positiv da, mente at jeg har hatt en abort som ikke har kommet ut, men er det ikke rart at testen ikke slår ut fordi?

Uansett; jeg tok en test (billigtest) da jeg kom hjem og den ble positiv på 2 sek... Så nå er jeg iallefall forvirret...

jeg er helt sikker på at du er gravid[:)]

Takk!! Vet ikke om jeg skal håpe- for så å bli skuffa om jeg ikke er det, eller tro det værste - for så å bli kjempeglad om alt er ok[:D]

jeg fikk beskjed fra min lege at de testene man kjøper på apoteket nå er bedre enn de hos legen (såfremst det er blodprøve).
ville heller stoltt på 10 positive tester, enn 1 negativ[;)]

ORIGINAL: SistemannIMagen

jeg fikk beskjed fra min lege at de testene man kjøper på apoteket nå er bedre enn de hos legen (såfremst det er blodprøve).
ville heller stoltt på 10 positive tester, enn 1 negativ[;)]

Signerer den, høres ut som om de hadde en ødlagt test, hadde stolt mer på de 10 positive ja[:)]

uff, nå har utfloden gått fra mørke brun til mørke rød...(sorry for detaljer). Så nå begynner jeg å miste håpet her[:(]

Bare lyst til å grave meg ned!!

Back
Topp