Spennende ultralyd!

Panacea

Blir kjent med forumet
Sommerfuglene <3
I dag var jeg på ultralyd, og i følge menstermin var jeg 12+0, men han målte til 12+3! Deilig!!
Jeg ble overrasket over hvor nøye han var og hvor mye han fortalte om alt. Han spurte meg på forhånd hvor mye jeg ville vite, og da sa jeg alt som var mulig å vite! Han sjekket alt fra nakkefold, til bredde på nese, vinkel på nese, hjerte, lever og fortalt alt i minste detalj! Skikkelig spennende!!
Alt så helt perfekt ut, og det var større sjanse for at jeg skulle bli lottomillionær enn for at dette skulle gå galt, ifølge legen! Veldig ærlig, direkte, men veldig morsom mann :)
Anbefaler Majorstuaklinikken på det sterkeste :) :)

Last edited:
Så herlig å høre ♡

Fikk du bilde ?

Skulle egentlig til Trolle, men ble vist en anne. Peter noe, litt vansklig å forstå pga av litt gebrokkent norsk, men veldig flink :)

Jeg skal dit i dag, gleder meg masse men er litt skummelt også...! Håper alt står bra til, har hatt mye blødninger de siste ukene.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det gikk veldig bra!:):) så deilig å få bekreftet liv! Liten aktiv knøtt <3 mente blødningene kan komme av en død tvilling (som visstnok er mer normalt enn mange tror). Synes det var litt rart, var på ul i uke 6 også og den viste kun et foster. Men var generelt mer fornøyd med majorstuaklinikken, veldig nøyaktig!

Sent from my iPhone using BV Forum

awwwww <3 <3

Back
Topp