Spennende ultralyd...

Fru Løe

Blir kjent med forumet
I dag er dagen. Er der en hjernebjelke der eller ikke????
Lang historie kort: Vi fikk i 2006 en nyyydelig Aurora <3 hun ble født uten hjernebjelke, noe som kort fortalt gjorde at hun var stillesittende til den dagen i november 2008 da hun døde....

Har ikke vært gravid verken før eller etter henne, så nå er jeg spent på om kroppen min KLARER å gro en hjernebjelke...!!!! Hva skjer om det ikke er en der nå??? huff... litt for spennende nå kjenner jeg emoticon

Gleder meg til i kveld kjenner jeg...

Masse lykke til............. 
Krysser for at dere får se det dere ønsker og at dere kan feire i kveld..... 
Klem

Sender ein stor klem og masser av varme tankar din veg!

Masse lykke til i dag, krysser alt jeg har for at mini er helt frisk og fin :)

STOR klem til deg <3

Huff, det hørtes ut som en tøff opplevelse dere har vært gjennom... Krysser fingrene for dere! Går nok kjempe bra!

Masse masse lykke til! Krysser alt som kan krysses for dere :) !!!

krysser fingrene for at alt er som det skal, og at dere kan feire og puste lettet ut ikveld :)

*phu...*
Alle vitale mål var helt på normalen :-) Hode var ikke "lite" i det heletatt og det så symetrisk ut, så nå puster jeg godt ut og slipper skuldrene 17 hakk ned ;-)
Vi skal en tur til på ul om 2.5 uke.... ei av ul-legene som har jobbet på Norsk senter for fostermedisin før som skal titte litt ekstra på GUTTEN vår :-)
Ja, for her blir det gut med tut <3 hihi...

Og kjæmpe-tusen-takk for all kryssing av fingre og varme tanker fra dere jenter <3
*smask*
emoticon 

Så utrolig godt at alt så bra ut!!! Gratulerer med vellykket ultralyd og prins i magen:))

Cmilla skrev:
Er du fra St.kjer fru løe??

Ja :-) du også???

Fru Løe skrev:

Cmilla skrev:
Er du fra St.kjer fru løe??

Ja :-) du også???

Ja er det, men bor på levanger for tiden :)

Back
Topp