Spennende UL!

glamaria

Gift med forumet
Jeg jobber på gynekologisk avdeling og i dag hadde vi god tid så en av gynekologene tok en titt inni magen min:-) Så spennende. Bønna er nesten 8 cm lang. H*n hadde hikke da vi begynte og rørte masse på segMorkaka ligger foran denne gangen, så det tar vel lengre tid før jeg  kjenner noe bevegelse, så det er jo greit å vite! 13+4 i dag med termin 31 januar! Alt så bra ut med lille!

Gynekologen gjettet til og med på kjønn. Hun sa at det var tidlig ennå og at det var lett å ta feil så tidlig, men hvis hun skulle tippe så tror hun på jente! Nå blir det 3 spennende uker til vi skal på neste UL, da skal vi få vite hva som gjemmer seg inni magen min:-)

åååå din heldig-heldig-heldiggris!!!!!!!
å så hikke da..søtt hehe <3

morkaken min og ligger visstnok forran...men visste ikke ka det ville si. betyr det at man ikke kjenner bevegelser så tidlig altså?
noe andre "problemer" med det? hvis du vet :)

Å så gøy!!! Kjekt å ha litt ledig tid på jobb ja :)
Blir spennde å se om gynekologen gjettet riktig på kjønnet :)

potetskrell skrev:
åååå din heldig-heldig-heldiggris!!!!!!!
å så hikke da..søtt hehe <3

morkaken min og ligger visstnok forran...men visste ikke ka det ville si. betyr det at man ikke kjenner bevegelser så tidlig altså?
noe andre "problemer" med det? hvis du vet :)

Det er vel ingen problemer knyttet til at morkaka ligger foran på magen. Det kan være problemer hvis den ligger foran livmortappen, men stort sett så trekker den seg bort fra tappen når magen vokser. At morkaka ligger foran på magen gjør at det er litt vanskeligere å kjenne bevegelser så tidlig, men vi får bare ha litt is i magen, vi kjenner vel bevegelsene snart nok:-)

Ååå så stas :) Da er det bare å senke skuldrene og nyyyte dagene som gravid ;)

Back
Topp