Spennende tider!

kiki82

Gift med forumet
Jeg vet ikke om noen av dere leser bloggen min, i såfall har dere fått det med dere.

Men ihvertfall så har jeg lenge nå drømt om å begynne på sykepleien. Mye har vært usikkert mtp økonomi, men nå ser det ut til at alt går i boks! Ikke nok med det, men jeg har og fått sommerjobb på barsel!! [:D]

I tillegg har vi fra høsten fått alle 3 barna inn i barnehagen 200 meter fra huset, det blir så mye lettere da!!

Mye som går veien min for tiden, så jeg måtte bare rope det ut! (og så er det litt skummelt, snart må det vel skje noe som ikke er så bra? [:-])

Åh så deilig for dere da. Spennende med både studier, sommerjobb og jentene i bhg.

Har søkt ny bhg til N og. En som vi ser fra stuevinduet her, det er jo så mye enklere. Bodde jo nærme den han går i nå, men flyttet jo.....

Ja, vi har og flyttet. Så nå kjører vi gjennom hele byen til barnehagen...

Så flott Kiki!!!!! Endelig går det din vei,det fortjener du sååå! [:D][:D][:D]

Misunner deg sommerjobben! Det er drømmejobben min...i min grønne ungdom ville jeg bli jordmor men kom ikke lenger enn til hjelpepleier før jeg gifta meg..Fikk jobb og har ikke kommet lenger(eller jo jeg tok videreutdanning) Nå er det ikke jobbutsikter for jordmødre her så ingen vits i å ta det nå..

Supert med barnehage så nært,det blir lettvint på travle morgener[:D]

Kan du sende pm med bloggadr?[;)]

ORIGINAL: mandy

Så flott Kiki!!!!! Endelig går det din vei,det fortjener du sååå! [:D][:D][:D]

Misunner deg sommerjobben! Det er drømmejobben min...i min grønne ungdom ville jeg bli jordmor men kom ikke lenger enn til hjelpepleier før jeg gifta meg..Fikk jobb og har ikke kommet lenger(eller jo jeg tok videreutdanning) Nå er det ikke jobbutsikter for jordmødre her så ingen vits i å ta det nå..

Supert med barnehage så nært,det blir lettvint på travle morgener[:D]

Kan du sende pm med bloggadr?[;)]

Drømmen min og er jordmor. Men da må jeg til bergen, og det vil jeg ikke med barna, så det får bli sykepleien i første omgang. Så kommer kanskje jordmorutd til Stavanger etterhvert? Hvis ikke får jeg ta det når ungene flytter ut. [8D] Jeg er jo egentlig sosionom, men nå er det sykepleien jeg brenner for. Og jeg gleeeder meg til sommerjobben!!!

Bloggadressen er:

http://megmitt-kristin.blogspot.com/

ORIGINAL: Looney

Åh så deilig for dere da. Spennende med både studier, sommerjobb og jentene i bhg.

Har søkt ny bhg til N og. En som vi ser fra stuevinduet her, det er jo så mye enklere. Bodde jo nærme den han går i nå, men flyttet jo.....

Nyyyydelig

Åhh.. så kos å høre!![:)] Er så deilig med ting som ordner seg[:)] Kan hvertfall anbefale å studere når det er noe man vil... så interresant og givendes og få påfyll i topplokket!![:D]

ORIGINAL: Delia

Åhh.. så kos å høre!![:)] Er så deilig med ting som ordner seg[:)] Kan hvertfall anbefale å studere når det er noe man vil... så interresant og givendes og få påfyll i topplokket!![:D]

Ja, jeg elsker å studere. Elsker å lære nye ting. Hvertfall når det er noe jeg er interessert i.[:)]

Så nyyyydelige bilder i bloggen!!!! Jentene deres er så skjønne!!! [:D]
Babysjuk -igjen jeg!!! [;)]

Så morro, gratulerer, høres ut som en drømmesommerjobb spør du meg!!
JEg vil også finne på noe annet til høsten men vet ikke helt hva enda..!!
Bra at ting går din vei, det fortjener du etter ei tøff tid!!

Tusen takk. [:)]

Vi skal IKKE ha flere barn, og jeg synes babytiden er tøff. Men babyer er jo herlige og! Så i sommer får jeg dekket babybehovet mitt på jobben. [:D]

ORIGINAL: kiki82

Vi skal IKKE ha flere barn, og jeg synes babytiden er tøff. Men babyer er jo herlige og! Så i sommer får jeg dekket babybehovet mitt på jobben. [:D]

Ja burde fått meg en jobb på barsel....er uhelbredelig babysjuk jeg...Siste svangerskapene har vært tunge men klarer ikke helt å se for meg at det ikke skal bli flere ganger likevel...[8D]

Ja burde fått meg en jobb på barsel....er uhelbredelig babysjuk jeg...Siste svangerskapene har vært tunge men klarer ikke helt å se for meg at det ikke skal bli flere ganger likevel...[8D]

Jeg klarer heller ikke si at jeg ALDRI skal ha flere. Jeg vet egentlig at vi ikke skal det, men jeg synes det er rart og trist å tenke på at jeg aldri mer skal være gravid og føde.Det henger nok sammen med at jeg føler meg snytt for sist svangerskap. Var bare redd hele tiden og fikk ikke nytt det. Skulle veldig gjerne ha opplevd et normalt svangerskap til. Men det hadde jeg jo ikke hatt noen garanti for uansett.

Tvillingfødselen var fantastisk, og jeg skulle veldig gjerne født igjen. Men vi sa alltid at vi skulle ha to barn, nå har vi 3.....

Så gøy at tingene går rette veien!
Det er jo det beste.

håper du får jordmor drømmen din oppfylt en gang.

Og bra med barnehageplassene også da..

Lykke til videre...

Så flott at det ordner seg mtp barnehage for dine små [:)]

Så spennende, du er god! Jeg kunne også tenkt meg å jobbe på barsel, men som barnepleier..har alltid sagt at det skal jeg når vi er ferdig med de små...jeg elsker babyer, får ikke nok!

Jeg klarer heller ikke si at jeg ALDRI skal ha flere. Jeg vet egentlig at vi ikke skal det, men jeg synes det er rart og trist å tenke på at jeg aldri mer skal være gravid og føde.Det henger nok sammen med at jeg føler meg snytt for sist svangerskap. Var bare redd hele tiden og fikk ikke nytt det. Skulle veldig gjerne ha opplevd et normalt svangerskap til. Men det hadde jeg jo ikke hatt noen garanti for uansett.

Tvillingfødselen var fantastisk, og jeg skulle veldig gjerne født igjen. Men vi sa alltid at vi skulle ha to barn, nå har vi 3.....

Ja du hadde et tøft svangerskap-og heldigvis gikk det jo såbra med snuppene,så skjønne[:D]
Jeg sa aldri mer etter M ble født i uke 23....nå har jeg 4...[;)]men svangerskapene er tøffe med angsten for prematurfødsel...siden jeg har svak livmorhals kan det godt skje igjen,men har jo gått over termin og til termin med de 2 siste[:D]A kom 3 uker før termin.

ORIGINAL: Fiolett

Så flott at det ordner seg mtp barnehage for dine små [:)]

Så spennende, du er god! Jeg kunne også tenkt meg å jobbe på barsel, men som barnepleier..har alltid sagt at det skal jeg når vi er ferdig med de små...jeg elsker babyer, får ikke nok!

Det er barnepleier jeg skal jobbe som i sommer. [:D]

Back
Topp