Spennende tider, sprøyte start i morgen :)

Lilje83

Andre møte med forumet
Hei alle sammen.

Får vel kanskje presentere meg litt først.
Jente på 32 år. jeg og samboer har prøvd i over 4 år på å bli gravid.
Jeg har PCOS, fikk denne diagnosen for 3 år siden. Har vært igjennom laproskopi og prøvd pergotime et par ganger uten noe som helst resultat.

Var på samtale på RIksen i begynnelsen av Januar og i MORGEN starter jeg på sprøyter.. wæææ er så spent!
Kan vel også informere om at jeg har kort regime, dvs kun sprøyter på meg.

Godt å ha noen å prate med dette om, da jeg og sambo ikke har fortalt om dette til så mange.

Er det noen andre som akkurat har startet med IVF forsøk her? Hvor langt har dere kommet? hva slags medisiner tar du og har du merket noen bivirkninger?
Eller dere som har hatt kort regime, hvordan har det gått og hvor lang tid tok det fra sprøyte start til innsett av egg?

Er litt nysgjerrig på å høre andre sine historier.

Har gått på sprøyter i april , nå er uke 7+4 på vei.
Spennende tid for dere , masse Lykke til :)

Her er vi mange i samme situasjon, mange oppdaterer inne på dagbøkene våre eller i trådene for den mnd du har forsøk:) Jeg har også PCOS og har prøvd mye forskjellig før prøverør. Har kort protokoll nå og er på dag 10 i dag, går på puregon og orgalutran og har ikke hatt noe særlig med bivirkninger:) har hatt et forsøk tidligere, samme medisin og Ivf, da fikk jeg ut 4 egg på dag 15, men ingen ble befruktet. Så denne ganger har jeg litt høyere dose og ICSI. Håper jeg får egguttak over helgen :)

Her er vi mange i samme situasjon, mange oppdaterer inne på dagbøkene våre eller i trådene for den mnd du har forsøk:) Jeg har også PCOS og har prøvd mye forskjellig før prøverør. Har kort protokoll nå og er på dag 10 i dag, går på puregon og orgalutran og har ikke hatt noe særlig med bivirkninger:) har hatt et forsøk tidligere, samme medisin og Ivf, da fikk jeg ut 4 egg på dag 15, men ingen ble befruktet. Så denne ganger har jeg litt høyere dose og ICSI. Håper jeg får egguttak over helgen :)

Så spennende. Lykke til til deg også :)
Hvor mange IE tar du med puregon?
Jeg starter med 100 IE, syntes det hørtes lite ut, men blir vel eventuelt justert da jeg skal på kontroll.

Jeg er ganske ny her på forumet, prøver å finne ut av litt her :) Skal ta å se litt på de forskjellige dagbøkene her inne også, synes det er fantastisk å kunne følge med på dere andre og kanskje få noen råd, tips og ikke minst hvor flinke dere er til å støtte hverandre.

Så spennende. Lykke til til deg også :)
Hvor mange IE tar du med puregon?
Jeg starter med 100 IE, syntes det hørtes lite ut, men blir vel eventuelt justert da jeg skal på kontroll.

Jeg er ganske ny her på forumet, prøver å finne ut av litt her :) Skal ta å se litt på de forskjellige dagbøkene her inne også, synes det er fantastisk å kunne følge med på dere andre og kanskje få noen råd, tips og ikke minst hvor flinke dere er til å støtte hverandre.
Jeg startet med 175 nå og har gått på 200 de siste dagene, de starter nok bare litt forsiktig første gangen på deg:) de justerer dosen på kontrollene ja. Du får lage deg en dagbok du også:) Alle her er gull verdt, utrolig godt å snakke med likesinnede og folk som forstår hva vi går igjennom. Og man kan spørre om alt her:)

Gratulerer så mye! :) Var det ditt første forsøk? Hva slags sprøyte tok du og hvor mye? Noen bivirkninger?
Har gått på gonal F 150
Orgalutran 0,25
Ovitrrelle
Prednisolon tabl
Lutinus tabl nedentil
Ja det var første forsøk , jeg er ganske hormonell så reagerte veldig positiv med sprøytene , var ifølge folk rundt meg masse glad , bli og ga faen i ting heheh
Vær mye Oppblåst , mage kramper, ellers ikke stort :)

Back
Topp