Spennende tider :-D

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Jeg er innom ofte for å se om flere babyer har kommet eller maijenter som er i gang. Og gleder meg til det er min tur å være ferdig :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, det er veldig spennende! Mye som skjer framover nå!

Syns også at mai bebisene kommer fort, må fort inn å sjekke på morningene om det har skjedd noe :D Skulle ønske jeg var en av de som var så heldig :D

Det er veldig spennende! Jeg og må innom flere ganger om dagen, og håper snart det er min tur med babystatus!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Helt enig m dere. Nå er det våres tur snart heldigvis, men dagene er så laange når man bare venter:p

Ikke så rart. Det er jo antakelig det mest smertefulle du noen gang kommer til å oppleve. Av fysisk smerte iallefall.

Men dette er vi laget for :-) Og så langt som vi har kommet i den medisinske verden i dag så er det heldigvis mulig å få hjelp hvis fødselen dryger ut lengre enn langt. :-)

Jeg er også innom her flere ganger om dagen. Spennende å se om det er flere fødsler som er i gang! :-) Gleder meg til det er min tur, begynner å bli sliten nå.

Ja, nå kommer de som perler på en snor<3 men jeg trives som gravid, så den lille kan godt holde seg inne litt til for min del;)

Spennende tider! Tenk at vi snart har barna i armene våre alle sammen:-)

Det kan virke som om det er mange som har/hadde termin tidlig i mai denne gangen. Veldig spennende å se det skjer noe hver uke her inne:)

Jeg er stadig innom å sniker, mens jeg gjerne skulle ønske at det var min tur snart! :P Mai damene er i allefall godt i gang allerede :)

Det er veldig spennende at det skjer så mye, men det er leeeenge til det er min tur. Hvor er alle dere andre som har termin i slutten av mai?

Enn Tone som sneik i køa da!? :-P Hadde et veddemål om at jeg fødte før henne.... Søren klype. :-P :-D

Det er veldig spennende at det skjer så mye, men det er leeeenge til det er min tur. Hvor er alle dere andre som har termin i slutten av mai?

Jeg har ikke termin før 23, det regnes vell med som slutten av mai? :)

• Liker
Reactions: Mie
Enn Tone som sneik i køa da!? :-P Hadde et veddemål om at jeg fødte før henne.... Søren klype. :-P :-D

Ja jeg skulle og føde før hun

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp