Spennende tider :D

andrea93eb

februar 2014 Miss Avslappet♥
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Var på ctg måling idag siden jeg hadde hatt sammentrekninger siden halv fire på natta idag å mamma ville at jeg skulle ringe føden så gjordet nu det da kom inn å da hadde så si alle sammentrekningene stoppet men hun sa at vi kunne ta en sjekk å da sa jeg at slimproppen e kommet ut. Ikke særlig behagelig når hun sjekket meg nedentil men hun sa at jeg var sånn 2cm til 3cm men livmorhalsen var enda litt lang så det var skuffende å høre da :p fik beskjed om at livmorhalsen har litt å jobbe med har nu hatt kynnere i hele ettermiddag å kveld så kansje kommer lille tøtta om ikke så alt for lenge selv om jeg fikk beskjed om det aldri sikkert å vite når ho vil komme :) har dere vært på ctg måling de her siste dagene? :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Sniker fra mars:) har termin 1 mars:)

Så spennende da! Plutselig har du babyen din i armene:) trenger ikke være lenge til. Når har du termin? Lykke til videre!:)
Jeg var på ctg og sjekk igår grunnet sammentrekninger (som de sa var rier) som var hyppige. Undersøkelsem viste kort livmorhals, myk og 1 cm åpning. Aner ikke hvor lang tid slikt tar :)

Sniker fra mars:) har termin 1 mars:)

Så spennende da! Plutselig har du babyen din i armene:) trenger ikke være lenge til. Når har du termin? Lykke til videre!:)
Jeg var på ctg og sjekk igår grunnet sammentrekninger (som de sa var rier) som var hyppige. Undersøkelsem viste kort livmorhals, myk og 1 cm åpning. Aner ikke hvor lang tid slikt tar :)

Har termin den 20februar i følge ul :) ja e vanskeli med de informasjonen man får men e vell kroppen som bestemmer til slutt når det e tid :) tskk og lykke til med deg å når har du termin?:)

Ja det er nok kroppen som bestemmer :) hvor i landet holder du til?:) har termin 1 mars:) bare 9 dager etter deg da:)

Ja det er nok kroppen som bestemmer :) hvor i landet holder du til?:) har termin 1 mars:) bare 9 dager etter deg da:)

Jeg bor i finnmark på en plass som heter kirkenes :) hvor bor du da?:)

Så spennende! Hadde en CTG registrering her forrige helg - men hadde ikke noe særlig til sammentrekninger under undersøkelsen - var inne for å sjekke om jeg lakk fostervann, noe jeg ikke gjorde.

Men de siste dagene har jeg hatt konstante kynnere med maks 10-15 min mellomrom hele døgnet.. utrolig slitsomt og håper virkelig de gjør noe med kroppen!!

Så spennende! Hadde en CTG registrering her forrige helg - men hadde ikke noe særlig til sammentrekninger under undersøkelsen - var inne for å sjekke om jeg lakk fostervann, noe jeg ikke gjorde.

Men de siste dagene har jeg hatt konstante kynnere med maks 10-15 min mellomrom hele døgnet.. utrolig slitsomt og håper virkelig de gjør noe med kroppen!!
Håper det da er jo artig når kroppen jobber seg klar :D

Back
Topp