Spennende tid i møte!

Jeg tror ikke det har gått helt opp for meg ennå og siden det er første så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre heller og når :) Selv det å si det til samboeren gjorde ikke at det blir helt virkelig. Selvs sjokket og ekstreme gleden kommer nok snikende på meg etterhvert. Jeg har tatt 3 tester som alle var positive men vil vente med å bli for involvert til jeg vet mer sikkert antall uker og slikt.

Venter i spenning på hva som skjer fremover...
 
Jeg tror ikke det har gått helt opp for meg ennå og siden det er første så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre heller og når :) Selv det å si det til samboeren gjorde ikke at det blir helt virkelig. Selvs sjokket og ekstreme gleden kommer nok snikende på meg etterhvert. Jeg har tatt 3 tester som alle var positive men vil vente med å bli for involvert til jeg vet mer sikkert antall uker og slikt.

Venter i spenning på hva som skjer fremover...

Gratulere. Det har ikkje heilt gått opp for meg enno heller, sjøl om dette er nr 2 ;)
 
Jeg tror ikke det har gått helt opp for meg ennå og siden det er første så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre heller og når :) Selv det å si det til samboeren gjorde ikke at det blir helt virkelig. Selvs sjokket og ekstreme gleden kommer nok snikende på meg etterhvert. Jeg har tatt 3 tester som alle var positive men vil vente med å bli for involvert til jeg vet mer sikkert antall uker og slikt.

Venter i spenning på hva som skjer fremover...

Gratulerer så mye![emoji7] Når jeg så den svake streken på min første prøve visste jeg ikke hvor jeg skulle gjøre av meg [emoji85] Først var jeg kjempeglad så gråt jeg (av glede) Hehe
Utrolig nervepinende var den første tiden! [emoji85]
 
Back
Topp