Spennende *oppdatert med jobb forhold*

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Vi har fått lån...[:D][:D][:D]

Og nå står det mellom ett rekkehus på kløfta eller ett hus på Aurskog....

What to do What to do?

Jeg bruker til en dags dato 50min til jobb

Kløfta: Ikke bygd ennå ferdigstil desember (Tid til jobben 57min)
Rekkehus
100kvm
3 soverom
stue/kjøkken i ett
2bad
vaskerom
liten hage
barnehage gå avstand
nytt byggefelt
2mill

Aurskog: Tid til jobben 1time 15minHus fra 1982
130kvm
3 soverom
1kontor
2 bad
stor stue
stort kjøkken
Garasje
stor hage
3 barnehager på 1 km
1.8mill
2 terasser

Kommer jo ann på nabolag, nærhet til butikk, barnehage og skole og utemiljø vil jeg tro...Men enebolig står mye høyere i kurs enn rekkehus hos meg altså

ORIGINAL: frøkensnurp

Oi, så spennende! Hvilket objekt synes dere er absolutt finest og kan dere se selv bo i i mange år fremover? [:D]

Hmm vanskelig men huset på aurskog er bare til og elske, eneste som er dumt er at det er lengere til oslo enn kløfta

Så gøy:)
Ser ut som dere får mest igjen for pengene med huset da.Men vanskelig å si eksakt uten å ha sett huset/rekkehuset og området rundt egentlig.

ORIGINAL: Jadasåneida

HUSET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HUNDREPROSENT ENIG!!!!!! [:)] Å slippe naboer vegg i vegg er verdt mer en enn kjøretur [;)]

Uten tvil hus i Aurskog. Det er ikke så mye lengre fra A enn Kløfta til Oslo, kanskje et kvarter? Betyr ingenting! Og mange barnehager i nærheten. Under 1 km er gåavstand det også! Bedre plass, ikke naboer vegg i vegg, garasje, 200000 mindre.... Definitivt huset!

Hm, vanskelig valg. Ville nok sett ann nabolaget, og vurdert hvor jeg ønsket å bo.

Bor selv i rekkehus, men drømmer selv om hus [;)] (så der ser du kanskje hva jeg ville valgt)

ORIGINAL: Jadasåneida

HUSET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Definitivt!!

ORIGINAL: Miss Fat

Huset på Aurskog selv uten vaskerom!!

Ja, Miss Fat elsker vaskerom!!

Hehehehe [:D]

Vet ikke hvor dere jobber? Men for meg betyr beliggenhet og nærhet til jobb/bhg/skole mye mer enn om det er rekkehus eller hus. Et sted man kan trives, og et sted der ikke halve dagen går med til logistikk.

Og, ja, gratulerer med lån! Spennende med husjakt [:)]

ORIGINAL: Zerlina

Vet ikke hvor dere jobber? Men for meg betyr beliggenhet og nærhet til jobb/bhg/skole mye mer enn om det er rekkehus eller hus. Et sted man kan trives, og et sted der ikke halve dagen går med til logistikk.

Oppdatert

ORIGINAL: MissOddsteenOGMichee

ORIGINAL: Zerlina

Oppdatert

Hm, dere har jo uansett såpass lang vei at 30 min fra eller til ikke spiller så stor rolle. Da ville jeg tenkt trivsel, altså om både plassen og boligen er noe dere kan trives med [:)]

Eller så kan dere jo bare legge inn bud på dette. Det hadde nemlig jeg gjort: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=22925490

Med så lang vei til jobb, vil jeg tro du uansett vil bli lei av kjøringa etterhvert og søke noe annet før eller senere, som er nærmere der du bor, så jeg ville likevel gått for huset. 

Når det er så langt uansett ville jeg valgt det stedet jeg har mest lyst til å bo!

Jeg ville hatt hus landlig på kløfta jeg[:D] Men alternativene stemte ikke overens med hva jeg hadde valg. Men helt klart hus, kunne ikke tenkt meg noe annet og bodd i selv!!

Jeg personlig ville aldri vært i tvil om rekkehuset. Nettopp fordi det er helt nytt... Men det kommer sef an på hvor sjarmerende huset er også, men ville nok godt for det nye

Er jo tryggere å bo i boretslag med tanke på at hvis noe
må skiftes så blir d ikke de store kostnadene..
Vi har akkurat kjøpt rekkehus, mn d er bare p.g.a at hus
ligger i en høyere prisklasse vi ikke har råd til.
så jeg ville defentivt gått for hus [:D][:D]

Back
Topp