spennende!!!! * oppdatert* i første innlegg.

beybin88

Glad i forumet
VIP
jeg har nå gått sånn delvis arbeidsledig siden bestått fagprøve, vært på mange intervju men aldri fått noe, men i dag, var jeg på jobb intervju igjen!!! å syntes det gikk suuuuper bra, å den virket suuuper interessant , så nå er det bare å krysse fingrer å håpe på positivt svar neste uke.. ja også skal jeg på intervju på mandag, til en annen jobb så jada... hihi




JEG HAR FÅTT SVAR PÅ JOBBEN!!! Å JEG FIKK DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............................  så ca 70%stilling med arbeidstid fra 0930- 1430 mandag til fredag!! deeeillig.. utrolig fantastisk arbeidstid, rekker å gjøre noe om morgenen, og rekker å gjøre noe når jeg kommer hjem før jeg henter tusta i bhg!!
perfekt for meg..
 
Kjempe spennende!
Masse masse lykke til!
Skal krysse fingrer og tær og alt eg har som kan krysses for deg! :)
 


Ariana skrev:
Kjempe interessant!
mye Masse lykke til!
Må Kryse fingre og tær og alt har eik kan Kryse for deg! :)


takk for det:) var på sist intervjuet i dag, å det gikk også kjempe bra, får svar på den ene i dag og den andre i løpet av uka.. spennende. håper jeg får en av de, de virker virkelig spennende...
 
Det er spennende!! Jeg krysser fingre og tær, og ønsker deg masse lykke til :)
 


Crazy Beautiful skrev:
Vant svarene på en dag? :) Jeg håper uansett at det er din vei!


fikk svar på den jeg var på intervju for i går, jeg fikk dessverre ikke jobben, men jeg sto veldig sterkt, så ho håpet det åpnet seg en stilling i nærmeste fremtid som jeg søkte på..
 
opp opp
 
Gratulere så masse med ny jobb. :)
Og perfekt arb.tid også. :)
 
Gratulerer så mye! : D
Told you so!!! : D Herlig asså!
 
takk takk alle sammen:):) gleeeder meg til madag:):) da er første arbeidsdag, kjøpte regntøy og utetøy til 2000 kr til meg selv i går, siden det jeg hadde var så gammelt og ikke tett lengre:P
 
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, der kom oppdateringen!!!!

Ble såååååååååååååååå glad når du sa dette i går altså!!!!! Ukens beste nyhet!!!

Gratulerer for 17549835 gangen, snuppa, he he he!!! Dette er deg vel unnt!!!!!! *KLEM!!*
 
Så kjekt =) Gratulerer så mye :D :D Super arbeidstid då =D
 
Back
Topp